مقاله اولویت بندی و تعیین ترکیب بهینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی و تعیین ترکیب بهینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی و تعیین ترکیب بهینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی و تعیین ترکیب بهینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی و تعیین ترکیب بهینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

در این تحقیق ابتدا عوامل موثر بر فروش تعیین و سپس محصولات شرکت بر اساس این عوامل اولویت بندی و وزن هریک درکسب منافع شرکت تعیین شد.عوامل موثر بر فروش شامل ۹ عامل سودآوری، میزان ادعاهاو خسارات پرداخت شده، مزیت صادراتی، تامین نیاز بازار داخل، سهولت تامین مواد اولیه، حداکثر بهره وری از تجهیزات، کسب اعتبار و ارتقاء برند شرکت، مهارت نیروی انسانی در تولید و تحویل به موقع می باشد و محصولات شرکت شامل پنج گروه محصولات گرم، اسید شویی سرد، گالوانیزه و رنگی می باشد. داده ها در هر دو مرحله توسط روش AHPو با استفاده از نرم افزار EXPERTCHOICE تحلیل و نهایتا اولویت بندی محصولات انجام گرفته و وزن هر محصول در کسب منافع شرکت تعیین گردید.سپس با قرار دادن اوزان محصولات به جای ضرایب تابع هدف یک برنامه خطی متاثر از محدودیت های فروش ارائه و معرفی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.