مقاله معرفی مدیریت برقراری ارتباط با مشتریان الکترونیکی (e-CRM) در محیط بازاریابی الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله معرفی مدیریت برقراری ارتباط با مشتریان الکترونیکی (e-CRM) در محیط بازاریابی الکترونیکی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله معرفی مدیریت برقراری ارتباط با مشتریان الکترونیکی (e-CRM) در محیط بازاریابی الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معرفی مدیریت برقراری ارتباط با مشتریان الکترونیکی (e-CRM) در محیط بازاریابی الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله معرفی مدیریت برقراری ارتباط با مشتریان الکترونیکی (e-CRM) در محیط بازاریابی الکترونیکی :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
امروزه با پیشرفت تکنولوژی تحولات شگرف در شیوه های کسب و کار و کانالهای ارتباطی بین سازمان ها و مشتریان به وجود آمده است مدیریت ارتباط با مشتریان CRM به عنوان ابزاری در دست شرکت ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و جذب و نگهداری آنها اهمیت بسیاری دارد مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی e-CRM مفهوم نسبتا جدیدی استکه همان CRM را تحت تاثیر فناوریهای جدیدتر و مشتریانی که به شیوه های نوین محصولات و خدمات مورد نیاز خود را تهیه می کنند دنبال می کند. امروزه اکثر سازمان به بازاریابی الکترونیکی روی آورده اند. این مقاله ضمن بررسی ابعاد مختلف e-CRM و تفاوتهای اندک آن با CRM مزیت ها و کاربردهای آن را بررسی کرده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.