مقاله بررسی اثرات حالات مختلف برخورد کشتی با یک سکوی ثابت جاکت با در نظر گرفتن اثر توأمان باد، جریان و موج درمیزان جابجایی رأس و میزان جذب انرژی توسط عوامل مختلف برخورد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات حالات مختلف برخورد کشتی با یک سکوی ثابت جاکت با در نظر گرفتن اثر توأمان باد، جریان و موج درمیزان جابجایی رأس و میزان جذب انرژی توسط عوامل مختلف برخورد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات حالات مختلف برخورد کشتی با یک سکوی ثابت جاکت با در نظر گرفتن اثر توأمان باد، جریان و موج درمیزان جابجایی رأس و میزان جذب انرژی توسط عوامل مختلف برخورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات حالات مختلف برخورد کشتی با یک سکوی ثابت جاکت با در نظر گرفتن اثر توأمان باد، جریان و موج درمیزان جابجایی رأس و میزان جذب انرژی توسط عوامل مختلف برخورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات حالات مختلف برخورد کشتی با یک سکوی ثابت جاکت با در نظر گرفتن اثر توأمان باد، جریان و موج درمیزان جابجایی رأس و میزان جذب انرژی توسط عوامل مختلف برخورد :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

بعلت وجود نیروهای دینامیکی پیچیده ناشی از عملکرد ترکیب بارهای مختلف از جمله بار برخورد کشتی و موج بر سکوهای دریایی همواره نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر جهت بکارگیری ساز و کارهایی جهت طراحی دقیق تر سکوها احساس می شو د . این تحقیقات به منظور دستیابی به نتایجی است که کمترین اختلاف را با واقعیت داشته باشد . با در نظر گرفتن ترکیب نیروهای دینامیکی مختلف وارد بر سکو، می توان به طراحی بهینه سازه پرداخته و زمینه استفاده بهینه از آن را فراهم نمود.در این مقاله با استفاده از نرم افزار المان محدودSAP2000و بکارگیری مدول Offshore آن به تجزیه و تحلیل رفتار دینامیکی غیر خطی یک سکوی ثابت نوع جاکت د ر برابر بارهای باد، جریان، موج و ضربه کشتی پرداخته شده است . اعمال ضربه کشتی به نحوی انجام گرفته است که میزان اتلاف انرژی نیروهای وارد ه بر سکو و پروفیل جابجایی سکو در هر یک از حالات برخورد قابل بررسی باشد. در نهایت نتای ج نشان داد که در حالت برخورد از پهلوی کشتی بیشترین میزان جذب انرژی به میزان ۳۹۷۷ درصد توس ط فرورفتگی در عضو ضربه دیده در سکو می باشد . همچنین مقایسهای بین پروفیل جابجایی سکو در هر یک از حالات انجام گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.