مقاله کنترل جداگانه نیروی جاذبه و نیروی جلو برنده در درایو موتور سیستم رانش تعلیقی تست شناورها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل جداگانه نیروی جاذبه و نیروی جلو برنده در درایو موتور سیستم رانش تعلیقی تست شناورها دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل جداگانه نیروی جاذبه و نیروی جلو برنده در درایو موتور سیستم رانش تعلیقی تست شناورها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل جداگانه نیروی جاذبه و نیروی جلو برنده در درایو موتور سیستم رانش تعلیقی تست شناورها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل جداگانه نیروی جاذبه و نیروی جلو برنده در درایو موتور سیستم رانش تعلیقی تست شناورها :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

موتور القایی خطی به عنوان یک ویژگی خاص و متمایز علاوه بر نیروی جلو برنده ، نیروی جاذبه ای بین اولیه و ثانویه تولید می کند . کاهش سرعت در هنگام شتاب گیری و نیز تحمیل مشکلا ت کنترلی برای شار کوپل شده و حرکت دینامیکی از آثار این نیرو می باشد. در مقاله حاضر ، تلاش شده است تا شار و حرکت دینامیکی برای کنترل مستقل نیروی جاذبه و نیروی محرک ه از ه م جد ا گرد د. این استراتژی اجازه می دهد تا موتورالقایی خطی به کارایی بالا یی برای مقاصد کنترلی دست یابد . کنترل مستقل یا جداگانه از طریق پیاده سازی کنترلر بردار ی، که متشکل ازسه کنترل کنندهPIبا استفاده از نظریه تبدیل در دستگاه مرجع است انجام می پذیرد . در این مقاله مدل موتور القایی خطی با پارامترهای ۲۰ کیلووات و ۴۰۰ ولت و ۱۸ امپر را در فضایMATLAB شبیه سازی گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.