مقاله ارائه الگوی تفکر استراتژی: تصمیم گیری و اولویت بندی در شرکت پارس خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه الگوی تفکر استراتژی: تصمیم گیری و اولویت بندی در شرکت پارس خودرو دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه الگوی تفکر استراتژی: تصمیم گیری و اولویت بندی در شرکت پارس خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگوی تفکر استراتژی: تصمیم گیری و اولویت بندی در شرکت پارس خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه الگوی تفکر استراتژی: تصمیم گیری و اولویت بندی در شرکت پارس خودرو :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

بالا رفتن سهم بازار ، ثبات و توانمندی در محیط رقابتی وابسته به نظارت ، سیاستگذاری مداوم روی نتایج حاصله از بررسی گزینه ها و عوامل و معیارهای مدنظر در راستای اتخاذ راهبرد کارامد و تصمیم گیری در شرکت می باشد بطوریکه بتوان با اعمال نظرات افراد دست اندرکار ودر ادامه تلفیق آنها به دسته بندی و اولویت بندی راهبردهای پیش رو پرداخت اما اتخاذ روشی کارامد در راستای مقایسات واقع بینانه و دقیق و دو به دو و اعمال استنباط ذهنی خبرگان سازمان در حوزه های مختلف مدنظر در این نظرات در روشهای کنونی بسیاری از سازمان ها دیده نمی شود دراین مقاله ۶ معیار مهم درشرکت پارس خودرو اولویت بندی شده است بطوریکه دغدغه بسیاری از مدیران شرکت شده است استفاده از روش فرایند تحلیلی سلسله مراتبی فازی بمنظور بکارگیری قضاوتهای ذهنی خبرگان در تصمیم گیری در حوزه های مختلف از طریق تعیین ضرایب اهمیت و رتبه بندی معیارها و گزینه ها، نشان داد که : برای تصمیم گیری در مورد ترتیب اولویت دهی به بررسی مشکلات مبتلا به و برنامه ریزی آنچه لازم است بترتیب عامل افزایش رضایت نیروی انسانی ۲۳۹۱% ، عامل افزایش سود ۲۳۵۱% ، و عامل افزایش راندمان تولید ۲۱۴۸% ، عامل افزایش رضایت مشتری ۱۴۲۹% ، کاهش هزینه ۱۰۰۶%و بهبود نحوه عملکرد پروژه ها ۸۷۲% در راستای هدف مورد توجه قرار داد در کلیه مراحل برای نهادینه شدن درک منطقی و واقع بینانه از نظر مدیران ۶ نفر از خبرگان سازمان استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.