مقاله طراحی بهینه تهویه برای بخش فوقانی خط دوم تونل متروی کرج بین ایستگاههای Gو به روش تهویه فرعی-ترکیبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی بهینه تهویه برای بخش فوقانی خط دوم تونل متروی کرج بین ایستگاههای Gو به روش تهویه فرعی-ترکیبی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی بهینه تهویه برای بخش فوقانی خط دوم تونل متروی کرج بین ایستگاههای Gو به روش تهویه فرعی-ترکیبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی بهینه تهویه برای بخش فوقانی خط دوم تونل متروی کرج بین ایستگاههای Gو به روش تهویه فرعی-ترکیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی بهینه تهویه برای بخش فوقانی خط دوم تونل متروی کرج بین ایستگاههای Gو به روش تهویه فرعی-ترکیبی :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

تامین هوای مورد نیاز برای کارکنانی که در محلهای محبوس مانند تونل ها در حال کار هستند یکی از حیاتی ترین اقداماتی است که باید به طور دقیق و مستمر و با ضریب ایمنی مناسب صورت پذیرد. خط دوم تونل متروی کرج در محل ایستگاه به روش NATM و در دو مقطع تحتانی و فوقانی هم اکنون در حال اجرا می باشد. برای اجرای این بخش از تونل، حفاری به طریق مکانیکی، ابتدا در تمام طول مورد نظر در مقطع فوقانی انجام شده و سپس با حفر مقطع تحتانی کامل می شود. در این تحقیق طراحی تهویه برای بخش فوقانی این تونل، بین ایستگاههای G و به طول ۱۰۵۰ متر ارائه شده است. در این طراحی، تهویه تونل مورد نظر به روش تهویه فرعی و با در نظر گرفتن دو بادبزن در هر طرف از تونل دسترسی و با فواصل ۳۰۰ متر از یکدیگر صورت پذیرفته است. با توجه به این جانمایی مقدار شدت جریان و اختلاف فشار لازم برای بادبزن دهشی به ترتیب ۸۵/۹ متر مکعب بر ثانیه و ۸/۱۴۶ کیلوگرم بر متر مکعب و برای بادبزن مکشی مقدار شدت جریان ۶/۱۵ متر مکعب بر ثانیه و مقدار اختلاف فشار، حداقل مقدار ممکن با توجه به بادبزنهای موجود در بازار در نظر گرفته شد. با توجه به این مقادیر مقدار توان بادبزنها برای بادبزن دهشی تقریباُ ۳۰ اسب بخار و برای بادبزن مکشی با توجه به مقدار کم اختلاف فشار لازم حداقل مقدار ممکن به دست آمده است. این بررسی نشان داد که استفاده از روش تهویه ترکیبی ( دهشی- مکشی ) علاوه بر توزیع بهتر جریان هوا می تواند باعث کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه ها نیز شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.