مقاله تجربه بکارگیری شاخصهای کلیدی نتیجه و عملکرد در صنعت خودروسازی مطالعه موردی شرکت پارس خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجربه بکارگیری شاخصهای کلیدی نتیجه و عملکرد در صنعت خودروسازی مطالعه موردی شرکت پارس خودرو دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجربه بکارگیری شاخصهای کلیدی نتیجه و عملکرد در صنعت خودروسازی مطالعه موردی شرکت پارس خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجربه بکارگیری شاخصهای کلیدی نتیجه و عملکرد در صنعت خودروسازی مطالعه موردی شرکت پارس خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجربه بکارگیری شاخصهای کلیدی نتیجه و عملکرد در صنعت خودروسازی مطالعه موردی شرکت پارس خودرو :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

امروزه بسیاری از سازمانها به علت گستردگی روابط الکترونیک و شکسته شدن مرزها و فاصله نیازمند قابلیت رقابت پذیری بالا می باشند به نحوی که بتوانند با توجه به رقبای بسیار در صنعت و بازار به حیات خود ادامه داده و روند رو به رشد خود را حفظ نمایند دراین میان سازمانهایی به این هدف دست خواهندیافت که اجزای تشکیل دهنده انها به مانند حلقه های یک زنجیر در هم تنیده شده و با هماهنگی مناسبی در کنار یکدیگر سازمان را به حرکت دراورند بدون شک نقش مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک سازمان از مهمترین ارکان اصلی ایجاد این حرکت در سازمان ها می باشند براین اساس تدوین دقیق اهداف استراتژیک در هر سازمان تشخیص شاخصهای کلیدی و جاری ساختن نظام شاخصها در ک نقاط قابل بهبود آنان و در نهایت برنامه ریزی و اجرای برنامه بهبود از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. تحقیق حاضر برگرفته از یک تجربه کاربردی در شرکت پارس خودرو با عنوان بکارگیری نظام شاخصهای نتیجه و عملکرد در صنعت خودروسازی است که تمامی مراحل آن اعم از طرح ریزی تدوین، اجرا، بازنگری و اصلاح ارائه شدها ست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.