مقاله تدوین برنامه های استراتژیک بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی نمونه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین برنامه های استراتژیک بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی نمونه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین برنامه های استراتژیک بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی نمونه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین برنامه های استراتژیک بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی نمونه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین برنامه های استراتژیک بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی نمونه :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

این پژوهش ارایه دهنده یک الگوی عملی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در یکی از شرکتهای پیشگام در صنعت کاشی و سرامیک ایران است و با استفاده از روش تحقیق امیخته کیفی و کمی انجام گرفته است پس از ارزیابی رویکرد موجود شرکت مورد مطالعه به برنامه ریزی به ارزیابی وضعیت صنعت، بازار و رقبا پرداخته شده است و پس از شناسایی نقاط قوت، ضعف و فرصتها و تهدیدها استراتژی نفوذ در بازار در کوتاه مدت و استراتژی توسعه بازار در میان مدت و بلندمدت براساس ماتریس انسف پیشنهاد شده اند. اهداف فروش نیز پس از پیش بینی فروش برای ۳ سال براساس تجزیه و تحلیل سری زمانی و مدل پیش بینی نمو هموار هلت – وینترز و استفاده از روش بحث گروهی نیروهای فروش تعیین شدند و در نهایت به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف امیخته بازاریابی طی یک تحقیق میدانی دیدگاه نمایندگی های کلیدی فروش شرکت در سراسر کشور مورد بررسی قرارگرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.