مقاله نقش رویکرد متعادل استراتژیک در بنگاههای نواور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش رویکرد متعادل استراتژیک در بنگاههای نواور دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش رویکرد متعادل استراتژیک در بنگاههای نواور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش رویکرد متعادل استراتژیک در بنگاههای نواور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش رویکرد متعادل استراتژیک در بنگاههای نواور :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

تغییرات مداوم محیطی، بقا سازمان ها را به اشکار مختلف تهدید می کند لذا بنگاهها جهت ادامه حیات خود نیازمند اتخاذ رویکرد استراتژیکی مناسب جهت حداکثر بهره برداری از فرصتهای محیطی با توجه به نقاط قوت و ضعف خود هستند. علیرغم اینکه پژوهشگران بازاریابی و مدیریت استراتژیک رابطه بین بازار مداری و کارافرینی را با عملکرد سازمانی در شرکتهای مختلف اشکار کرده اند اثربخشی چنین متغیرهایی بر نوراوری محصولات در بنگاههای تجاری ایران کمتر مورد توجه قرارگرفته اند. با توجه به اهمیت رویکردهای بازارمحوری و کارافرین محوری در جهته بقا سازمان ها و مقابله با رقبا این پژوهش با استفاده از داده های بدست آمده از بنگاههای تولید کننده قطعات خودرو استان تهران درصدد بررسی تاثیر این متغیرها بر نواوری محصولات جدید می باشد. نتایج پژوهش حاضر نشان میدهد اگرچه میزان حمایت مدیران از نواوری محصول در بنگاههای کارافرین محور و بازار محور دارای تفاوت معنی داری است اما وجود تفاوت در سایر متغیرهاه از قبیل کیفیت محصول هم افزایی بازاریابی و تخصص در عرضه محصول جدید به بازار بین بنگاههای فوق معنادار نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.