مقاله طراحی یک چهارچوب مفهومی برای توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی یک چهارچوب مفهومی برای توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی یک چهارچوب مفهومی برای توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی یک چهارچوب مفهومی برای توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی یک چهارچوب مفهومی برای توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

با مرور بر تجربیات و ادبیات موجود پیرامون کاربرد رسانه های جدید به طور کلی و تلفن همراه به طور خاص، می توان دامنه ی نسبتاَ گسترده ای از کاربردهای مختلف را شناسایی کرد که بالقوه یا بالفعل قابلیت خلق ارزش افزوده در صنعت تلفن همراه را دارند. نگاه منفرد و موردی برای کشف کاربردهای جدید، هرچند رویکردی خلاقانه محسوب می شود، اما بواسطه ی فقدان مبنای نظری با سه مشکل جدی روبروست: (۱) شاید نتواند تمامی کاربردهای بالقوه را شناسایی کند، (۲) ممکن است نتواند تمام ارزش بالقوه ی یک کاربرد را محقق کند، و (۳) ممکن است کاربردهایی را پیشنهاد دهد که سواد آوری و بقای دراز مدت خدمات این صنعت را به خطر بیندازد. لذا، این مقاله با بهره گیری از نظریه ی استفاده و رضامندی، نظریه ی اقتصاد سیاسی و مفهوم لذت رسانه های جدید، چاچوبی مفهومی برای توسعه ی خدمات ارزش افزوده ی تلفن پیشنهاد می دهد. همچنین برخی از ملاحظات و نگرانی های کاربران درباره ی خدمات تلفن همراه را نیز بررسی می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.