مقاله توسعه نام تجاری بعنوان استراتژی رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توسعه نام تجاری بعنوان استراتژی رقابتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه نام تجاری بعنوان استراتژی رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه نام تجاری بعنوان استراتژی رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه نام تجاری بعنوان استراتژی رقابتی :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

بان کبه عنوان یکی از حلقه های مهم زنجیره مالی در هر کشوری از جایگاه ویژه ای در اقتصاد برخوردار است .فضای رقابتی در اقتصاد جهانی، بان کها را به عنوان بنگاه های مالی به سمتی می برد تا از ابزارها و شیوه های مختلفی برای توسعه کمی و یکفی بازار خود بهره ببرند .اما آنچه که می تواند به عنوان نماد و نمایانگر خوبی برای بیان توانمندیها و راهبردهای یک بانک مورد استفاده قرار گیرد، نام تجاری می باشد .این نمادها علاوه بر نقش تبلیغاتی بسیار پر رنگ، نشان دهنده نگاه واقعی مدیران ارشد بانک نسبت به بازار و مشتری است. بنابر این، می بایست با دیدگاهی استراتژیک به موضوع توسعه نام تجاری و استفاده از مدل های استاندارد به موضوع توجه کرد .مقاله حاضر، پس از طرح مبانی موضوع، رابطه ساختاری بین نام تجاری و استراتژی و سپس به بررسی چگونگی توسعه نام تجاری در ایران را بیان می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.