مقاله هزینه یابی و مدیریت آن و تاثیر امیخته بازاریابی برخرید و میزان رضایتمندی مشتری دراین زمینه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله هزینه یابی و مدیریت آن و تاثیر امیخته بازاریابی برخرید و میزان رضایتمندی مشتری دراین زمینه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله هزینه یابی و مدیریت آن و تاثیر امیخته بازاریابی برخرید و میزان رضایتمندی مشتری دراین زمینه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هزینه یابی و مدیریت آن و تاثیر امیخته بازاریابی برخرید و میزان رضایتمندی مشتری دراین زمینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله هزینه یابی و مدیریت آن و تاثیر امیخته بازاریابی برخرید و میزان رضایتمندی مشتری دراین زمینه :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق ارتقا دانش در زمینه تعاونی های تولیدی – در کشور بررسی و تعیین رابطه احتمالی میان کیفیت، قیمت، تبلیغات، و نحوه توزیع محصولات شرکتهای تعاونی – تولیدی شهرستان کوهدشت با تصمیم خرید مشتریان و میزان رضایت مندی مشتریان در این زمینه می باشد که در شش ماهه دوم سال ۱۳۸۸ انجام گرفته است جامعه اماری این تحقیق را مشتریان و خریداران محصولات شرکتهای تعاونی – تولیدی استان لرستان در شهرستان کوهدشت شکل میدهد حجم نمونه مورد استفاده پژوهشگر با توجه به فرمول نمونه گیری از جوامع نامحدود تعیین گردیده است n=200 . ابزار نمونه گیری و جمع اوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه ۴۷ پرسشی استاندارد سکاران ، ۲۰۰۰ است که پرسشنامه ای بسته بود و پرسشهای آن به روش مقیاس لیکرت اندازه گیری گردید و دارای ۵ گزینه کاملا موافق، نظری ندارم، مخالف، و کاملا مخالف تنظیم گردیده است پایایی آن با استفاده از ازمون کرونباخ ۹۸ درصد گزارش شده و از روش تحقیق توصیفی – پیمایشی و همچنین روشهای اماری نظیر ضریب همبستگی و رگرسیون استفاده گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.