مقاله آنالیزکارویژه‌های نظام ملّی نوآوری، جایگاه IT/ICT، خلاقیت وکارآفرینی، در مدیریت نوآوریهای سازمانی وتکنولوژیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آنالیزکارویژه‌های نظام ملّی نوآوری، جایگاه IT/ICT، خلاقیت وکارآفرینی، در مدیریت نوآوریهای سازمانی وتکنولوژیکی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آنالیزکارویژه‌های نظام ملّی نوآوری، جایگاه IT/ICT، خلاقیت وکارآفرینی، در مدیریت نوآوریهای سازمانی وتکنولوژیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیزکارویژه‌های نظام ملّی نوآوری، جایگاه IT/ICT، خلاقیت وکارآفرینی، در مدیریت نوآوریهای سازمانی وتکنولوژیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آنالیزکارویژه‌های نظام ملّی نوآوری، جایگاه IT/ICT، خلاقیت وکارآفرینی، در مدیریت نوآوریهای سازمانی وتکنولوژیکی :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

تغییر، تنها عنصر تغییرناپذیر زندگی در دنیای امروز است. زمانه ما، عصر پدیداری تازه‌ها ونوآوریهاست. اطلاعات، دارای پیشینه‌ای به دیرینگی تاریخ بشر می‌باشد. عصراطلاعات، عصردانایی و بهره‌وری مؤثر ازدانش است. دانش، مهمترین منبع استراتژیک یک سازمان، ومدیریت دانش، بیانگر فرآیند ایجاد، تایید، ارائه، توزیع، وکاربرد دانش می‌باشند. اطلاعات، یک ابزار جدید کسب وکار است و می‌تواند به سرعتِ اندیشه، ایجاد شود وحرکت نماید. نوآوری، فرآیند کنترل شده‌ای از تلاشهای بعمل آمده برای بهبود محصول یا فرآیند مشخص، جهت دستیابی به نتایج مطلوب می‌باشد. نوآوری عبارتست از: تغییرات ریشه ای یا اصلاحی. خلاقیت، عبارتست از: توانایی ایجاد واجرای موفق چنین تغییری. خلاقیت، بیانگر توانایی تولید ایده‌های نو ومفید، از طریق ترکیب اصول و اجزای شناخته شده، به روشهایی بدیع می‌باشد. خلاقیت، بعنوان عامل، ونوآوری موفق، بعنوان معلول، لحاظ می‌شوند. نوآوری بعنوان ترکیب جدیدی از منابع وتجهیزات موجود است، وخالق این ترکیبهای جدید را، کارآفرین می‌نامند. کارآفرینی، به مفهوم استفاده بهینه از فرصت شناسی و فرصت سازی درجهت آرمانهای یک جامعه و یک فرد است که می‌تواند درحوزه مدیریت، اقتصاد، مسائل فرهنگی و اجتماعی، وحتی سیاسی و امنیتی باشد. کارآفرینی یک فرآیند قابل مدیریت با ابعاد کلیدی نوآوری، ریسک پذیری و رفتار اثرگذار است. مدیران، بعنوان هماهنگ کننده فعالیتها، نقشی کلیدی درایجاد فرهنگ کارآفرینی دارند. نظام ملّی نوآوری، بیانگر شبکه ای از نهادها در بخش عمومی و خصوصی می‌باشد، که فعالیتها و تعاملات آنها زمینه ساز ورود، تعدیل، بهبود و انتشار تکنولوژیهای جدید می‌شود. این مقاله، ضمن بررسی مقوله های فوق الذکر، به آنالیز کارویژه‌های نظامهای ملّی نوآوری، و جایگاه و نقش IT ICT/ ، خلاقیت، کارآفرینی و مدیریت دانش درمدیریت نوآوریهای سازمانی وتکنولوژیکی، می‌پردازد. دراین خصوص، مقوله‌هایی نظیر: مراحل پنجگانه فرآیند خلاقیت، ویژگیهای محیط خلاق، ویژگیهای انسانهای خلاق وتوسعه یافته، تفاوتهای نوآوری واختراع، نقش دولت و دانشگاهها ومراکز تحقیقاتی، تعامل با دنیای خارج و; مورد تدقیق وتجزیه وتحلیل قرارمی‌گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.