مقاله ارائه مدل مفهومی سیستم اطلاعات بازاریابی باتوجه به محیط کسب وکار و ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل مفهومی سیستم اطلاعات بازاریابی باتوجه به محیط کسب وکار و ارتباط با مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل مفهومی سیستم اطلاعات بازاریابی باتوجه به محیط کسب وکار و ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل مفهومی سیستم اطلاعات بازاریابی باتوجه به محیط کسب وکار و ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل مفهومی سیستم اطلاعات بازاریابی باتوجه به محیط کسب وکار و ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

در این مقاله به ارائه مدل سیستم اطلاعات بازاریابی پرداخته می شود که منجر به افزایش مزیت رقابتی در صنعت و همچنین رضایت مشتری به منظور سودآوری و در نتیجه موفقیت شرکت در کسب و کار خواهد شد. در این سیستم با توجه به نیازهای مدیریت، هرگونه انحراف از اهداف تعیین می شود و مدیریت در موقعیت اعمال واکنشهای تاکتیکی قرار خواهد گرفت. مسئولیت و نقش سیستم اطلاعات بازاریابی از یک سیستم صرفاً جمع آوری اطلاعات به فرایند ایجاد اطلاعات از طریق ارتباطات نزدیک با مشتری گسترش یافته است با شناسایی خواسته های مشتریان امکان شناسایی مشتریان وفادارتر در نتیجه بکارگیری روش هایی تشویق به خرید بیشتر و مداوم تر از سازمان خواهد گردید و با توزیع اطلاعات بازاریابی به مدیران جهت اتخاذ تصمیماتی هر چه بهتر و سریعتر کمک می نماید و منجر به افزایش کارایی درونی شرکت می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.