مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
با توجه به این که اجرای استراتژیهای e-CRM در ایران سابقه چندانی ندارد، بررسی عوامل مهم موثر بر عملکرد e-CRM قبل از اجرا ضروری است . این مقاله به دنبال ارائه یک مدل مفهومی از پیش نیازهای e-CRM است. بدین منظور، تعدادی از مدلهای CRM مورد بررسی قرار گرفته ؛ و از آنحا که تأکید e-CRM بر ارتباط با مشتری از طریق کانالهای الکترونیکی است ، چند مدل مربوط به خدمات الکترونیکی نیز ارزیابی گردیده ؛ و از جمع بندی آنها یک مدل ارزیابی عملکرد برای e-CRM بدست آمده که می تواند برای سازمانهایی که قصد ایجاد یا گسترش استراتژیهای e-CRM یا ارزیابی عملکرد آن را دارند، مفید باشد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.