مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک مدل مفهومی از عوامل مؤثر بر عملکرد e-CRM :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

با توجه به این که اجرای استراتژیهای e-CRM در ایران سابقه چندانی ندارد، بررسی عوامل مهم موثر بر عملکرد e-CRM قبل از اجرا ضروری است . این مقاله به دنبال ارائه یک مدل مفهومی از پیش نیازهای e-CRM است. بدین منظور، تعدادی از مدلهای CRM مورد بررسی قرار گرفته ؛ و از آنحا که تأکید e-CRM بر ارتباط با مشتری از طریق کانالهای الکترونیکی است ، چند مدل مربوط به خدمات الکترونیکی نیز ارزیابی گردیده ؛ و از جمع بندی آنها یک مدل ارزیابی عملکرد برای e-CRM بدست آمده که می تواند برای سازمانهایی که قصد ایجاد یا گسترش استراتژیهای e-CRM یا ارزیابی عملکرد آن را دارند، مفید باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.