مقاله ارزیابی زیر ساختهای مدیریت دانش براساس مدیریت روابط با مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه میهن )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی زیر ساختهای مدیریت دانش براساس مدیریت روابط با مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه میهن ) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی زیر ساختهای مدیریت دانش براساس مدیریت روابط با مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه میهن )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی زیر ساختهای مدیریت دانش براساس مدیریت روابط با مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه میهن )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی زیر ساختهای مدیریت دانش براساس مدیریت روابط با مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه میهن ) :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

هدف اصلی این مقاله، ارائه و ارزیابی مدلی بمنظور بررسی ارزیابی زیر ساختهای مدیریت دانش براساس مدیریت روابط با مشتری در بهبود کیفیت تصمیم گیری مدیران جهت و می باشد. این پژوهش ارزیابی زیر ساختهای مدیریت دانش براساس مدیریت روابط با مشتری در بیمه میهن از از شرکتهای تابعه آستان قدس رضوی می باشد .با توجه به آزمایشی بودن تحقیق و ارزیابی پرسشنامه محقق ساخته تعداد ۱۰۰نفر از مشتریان و ۲۰ نفر از مدیران اقدام به تکمیل پرسشنامه ;; که نتایج براساس یک سوال اصلی و۹ سوال فرعی با استفاده از آزمونهای یک نمونه ای (Tاستودنت و علامت)مورد ارزیابی قرارگرفت. نتایج نشان دادکه در تمام موارد سطح دانش مشتریان در همه موارد در حد انتظار می باشد. اما سطح مدیریت دانش بیمه گران در حد انتظار نبوده وفقط ابزار فناوری اطلاعات در حد انتظار بوده و باید برای ارتقاء فرهنگ سازمانی و آموزش مدیریت دانش به حد مطلوب تلاش بیشتری صورت گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.