مقاله ارزیابی فرایند خدمات مسافران در صنعت هواپیمایی با رویکرد ۶ سیگما شرکت هواپیمایی کیش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی فرایند خدمات مسافران در صنعت هواپیمایی با رویکرد ۶ سیگما شرکت هواپیمایی کیش دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی فرایند خدمات مسافران در صنعت هواپیمایی با رویکرد ۶ سیگما شرکت هواپیمایی کیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی فرایند خدمات مسافران در صنعت هواپیمایی با رویکرد ۶ سیگما شرکت هواپیمایی کیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی فرایند خدمات مسافران در صنعت هواپیمایی با رویکرد ۶ سیگما شرکت هواپیمایی کیش :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

شرکت های هواپیمایی، بعنوان سازمانهای خدماتی به منظور ماندگاری در اقتصاد جهانی، برای آنکه بتوانند خدماتی با کیفیت عالی برای مشتریان خود فراهم آورند باید فراسوی استانداردهای خدمات مشتریان گام بردارند. این مقاله با تمرکز بر ابعاد مهم خدماتی، و شناسایی و بررسی مولفه های تاثیر گذار خدماتی با استفاده از رویکرد۶ سیگما، به تحلیل وضعیت خدمت رسانی مطلوب در صنعت هواپیمایی، می پردازد. در واقع شش سیگما بعنوان رویکرد کیفی موثر، در جستجوی دقیق برای فعالیت هایی است که ارزش افزوده نداشته و برای رسیدن به نقاط بهبود در عملکرد، به کار گرفته می شود. برای تحقق این امر آزمون مدل های آماری،ابزار علمی دقیقی به منظور تشخیص نقاط ضعف نسبت به فرصت هایی است که می توانسته منجر به بهبود و تعالی خدمت شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.