مقاله ارزیابی کیفیت ارتباط فروشندگان با مشتریان در فروشگاههای زنجیره ای شهرستان کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کیفیت ارتباط فروشندگان با مشتریان در فروشگاههای زنجیره ای شهرستان کرمان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت ارتباط فروشندگان با مشتریان در فروشگاههای زنجیره ای شهرستان کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت ارتباط فروشندگان با مشتریان در فروشگاههای زنجیره ای شهرستان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت ارتباط فروشندگان با مشتریان در فروشگاههای زنجیره ای شهرستان کرمان :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

دنیای رقابتی امروز جولانگاه تلاش مستمر سازمانها در جهت جذب و حفظ مشتریان شده است. در این راستا سازمانها در تلاش هستند تا با راهکارهای کاربردی این مهم را محقق سازند. ارتباطات نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می کنند. سازمانها می کوشند تا ارتباطات بلند مدت وادامه دار با مشتریان برقرار کنند تا از آن طریق بتوانند آنها را وفادار نمایند.کیفیت تعاملات شخصی بین مشتریان و کارمندان فروش شرکت، تاثیر مهمی در این زمینه ایفا می کند. این مقاله در صدد است تا تاثیر کیفیت تعاملات شخصی را بر وفاداری مشتریان بررسی نماید. نتایج این تحقیق تاثیر ارتباطات بازاریابی را بر وفادار نمودن مشتریان تایید می کند. همچنین کیفیت ارتباطات بر وفاداری مشتری تاثیری بسیار زیاد دارد. کیفیت تعاملات شخصی با مشتریان نیز در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند. جامعه مورد مطالعه در این تحقیق مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهرستان کرمان می باشند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۲۵۰ نفر محاسبه و جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.