مقاله ارزیابی و رتبه بندی نمایندگیهای ایران خودرو از نظر رضایت مشتری بر اساس تکنیکTOPSIS AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی و رتبه بندی نمایندگیهای ایران خودرو از نظر رضایت مشتری بر اساس تکنیکTOPSIS AHP دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی و رتبه بندی نمایندگیهای ایران خودرو از نظر رضایت مشتری بر اساس تکنیکTOPSIS AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و رتبه بندی نمایندگیهای ایران خودرو از نظر رضایت مشتری بر اساس تکنیکTOPSIS AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی و رتبه بندی نمایندگیهای ایران خودرو از نظر رضایت مشتری بر اساس تکنیکTOPSIS AHP :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

هدف این تحقیق به دنبال شناسایی و اولویت بندی معیارها و رتبه بندی نمایندگیهای ایران خودرو از نظر رضایت مشتریان در سطح شهرستان بابل می باشد. به همین منظور پس از نمونه گیری تصادفی خوشه ای متناسب، فرایند تحقیق اجرا گردید. عمده معیارهای شناسایی شده بنابر ادبیات موجود، معیار الزامات انگیزشی ، معیار الزامات عملکردی و معیار الزامات اساسی هستند. سپس، زیر شاخص های هر یک از معیارها را شناسایی و اولویت هریک از معیارها را با استفاده از تکنیک AHP مشخص نموده ایمو سپس با استفاده از تکنیک TOPSIS به رتبه بندی نمایندگی ها پرداختیم.نتایج حاکی از آنست که در اولویت بندی شاخص های اصلی، الزامات انگیزشی در اولویت اول والزامات عملکردی و الزامات اساسی در اولویت های بعدی قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.