مقاله فرآیند نهادینه کردن بازار محصولات سالم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله فرآیند نهادینه کردن بازار محصولات سالم دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله فرآیند نهادینه کردن بازار محصولات سالم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرآیند نهادینه کردن بازار محصولات سالم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله فرآیند نهادینه کردن بازار محصولات سالم :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
در شرایط حاکمیت و سیطره بازار محصولات غیر ارگانیک در نظام عرضه و تقاضای موجود محصولات کشاورزی بخصوص در کشورمحصولات سالم و ارگانیک قابل اجرا است. طبق واقعیات موجود کالاهایی به نام محصولات سالم « ایجاد بازار » ما دو روش و فرآیند در بازار معرفی نشده است. قیمتی برای این محصولات وضع نشده و لذا بازاری برای آنها تعریف نشده است. روش اول، خلق یک بازار انتزاعی در حالت حدی و از نقطه صفر با هزینه بسیار سنگین و زمان طولانی است. زیرا ترغیب تقاضا و تغییر مسیر تقاضا و تغییر ذائقه مصرفی از نوع متغیر ساختاری و بسیار هزینه بر و زمان بر است.روش دوم اشاعه کالا به کالا در کنار کالاهای غیر ارگانیک به صورت پلکانی و روند آهسته فزاینده است. در این تحقیق که در شهرستان تهران انجام شده گزینه دوم پیشنهاد می شود در ابتدا شرایط حاکم و خصوصیات بازار های غیر ارگانیگ با استفاده از منابع کتابخانه ای و مشاهده بازار ها مطالعه وثبت شده است.وجوه افتراق دوبازار محصولات ارگانیک(سالم) و غیر ارگانیک تدوین شده و درمرحله سوم شرایط و فرآیند تشکیل بازار محصولات ارگانیک تدوین و پیشنهاد می شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.