مقاله کاربرد QFD در خود ارزیابی سازمانها مدلی برای سرمایه گذاری بهینه منابع سازمان (مطالعه موردی شرکت ملی صنایع پتروشیمی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد QFD در خود ارزیابی سازمانها مدلی برای سرمایه گذاری بهینه منابع سازمان (مطالعه موردی شرکت ملی صنایع پتروشیمی) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد QFD در خود ارزیابی سازمانها مدلی برای سرمایه گذاری بهینه منابع سازمان (مطالعه موردی شرکت ملی صنایع پتروشیمی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد QFD در خود ارزیابی سازمانها مدلی برای سرمایه گذاری بهینه منابع سازمان (مطالعه موردی شرکت ملی صنایع پتروشیمی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد QFD در خود ارزیابی سازمانها مدلی برای سرمایه گذاری بهینه منابع سازمان (مطالعه موردی شرکت ملی صنایع پتروشیمی) :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

هدف از این مقاله پیشنهاد مدل کاربرد گسترش کارکرد کیفیت (QFD) در خود ارزیابی سازمانها جهت سرمایه گذاری بهینه منابع سازمان است.در این پژوهش، یک واحد سازمانی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای مطالعه موردی انتخاب شده است.ابتدا کارکنان واحد سازمانی تحت مطالعه ،عملکرداین واحد را مورد ارزیابی قرار دادند(خود ارزیابی). معیارهای ارزیابی عملکرد بر اساس معیارهای رویکرد کارت امتیازی متوازن انتخاب شد و از آنجائیکه در واحد سازمانی مربوطه هیچ جنبه مالی و انتفاعی مطرح نیست، لذا از منظر مالی صرفنظر گردید. سپس معیارهای منظر مشتری درقسمت ورودی ماتریس خانه کیفیت(چه چیزها) و معیارهای دو منظر فرایندهای داخلی و یادگیری و رشد در قسمت چگونه های این ماتریس قرار گرفت. به این ترتیب اولویت معیارهای دو منظر فرایندهای داخلی و یادگیری و رشد تعیین شد.نتایج نشان می دهد که QFD و خود ارزیابی دو رویکرد مکمل یکدیگرند و چنانچه این دو تلفیق شوند قابلیتهای آنها ارتقاء یافته و خودارزیابی به نحوی بهینه انجام می شود. با توجه به مطالعه موردی ، ساختار سازمانی مناسب در واحد ، اولین اولویت ماتریس خانه کیفیت و تشویق و حمایت از برنامه ها و فعالیتهای گروهی در بین کارکنان بیشترین ضریب اهمیت در میان معیارهای جنبه مشتری از نقطه نظر کارکنان واحد سازمانی تحت مطالعه را دارا می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.