مقاله موضع یابی استراتژیک بازار /محصول زعفران در E-MARKETING (با استفاده از مدل پیوسته تلفیقی استراتژیهای رقابتی /تجاری الکترونیکی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله موضع یابی استراتژیک بازار /محصول زعفران در E-MARKETING (با استفاده از مدل پیوسته تلفیقی استراتژیهای رقابتی /تجاری الکترونیکی) دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله موضع یابی استراتژیک بازار /محصول زعفران در E-MARKETING (با استفاده از مدل پیوسته تلفیقی استراتژیهای رقابتی /تجاری الکترونیکی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله موضع یابی استراتژیک بازار /محصول زعفران در E-MARKETING (با استفاده از مدل پیوسته تلفیقی استراتژیهای رقابتی /تجاری الکترونیکی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله موضع یابی استراتژیک بازار /محصول زعفران در E-MARKETING (با استفاده از مدل پیوسته تلفیقی استراتژیهای رقابتی /تجاری الکترونیکی) :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

موضع یابی استراتژیک بازار زعفران بر اساس توجه به سه ویژگی اصلی رنگ، عطر و طعم دارای کاربردهای فراوانی در صنایع غذایی، رنگرزی و دارویی داشته وتاثیرات این سه عامل یکسان نمی باشد، به نحوی که کوچکترین تغییر در ساختار یا ترکیب عوامل تولید، فرایندهای تولید، فرآوری و فروش و بازاریابی تاثیر فراوانی بر محصول نهایی ما دارد. از این حیث نیاز به مدلی احساس می گردد که علاوه بر انطباق با ویژگیهای طبیعی و منحنی عمر محصول شامل تمامی مفاهیم ،ساختار و ارتباطات جدیدی می باشد که در تجارت امروزی کاربرد دارد. این مدل پیشنهادی یک مدل تلفیقی از استراتژیهای رقابتی / تجاری الکترونیکی بوده که در طراحی آن از استراتژیهای عمومی پورتر، الگوی استراتژیک مایلز و اسنو، مطالعات و تحقیقات استفاده شده است. مدل با کاشت گیاه زعفران در زمین مناسب شروع می شود وبا ترمیم و پیوستگی کاشت پیاز زعفران در چهار سال بعد ادامه یافته و سعی دارد با تجزیه و تحلیل پروسه کلی تولید محصول زعفران، حداکثر کارایی را در کوتاه مدت و اثر بخشی را در بلندمدت در فرایند تولید ایجاد کرده و بهره وری را در خروجی های این مرحله به حداکثر برساند. درمراحل فرآوری و بازار یابی و فروش با توجه به نیاز بازار از استراتژیهای عمومی پورتر استفاده شده است ودر مرحله فروش با استفاده از متغیرهای بازاریابی در مدل استراتژیک مایلزو اسنو جهت ارایه به مشتری نهایی آماده می گردد. لازم به ذکر است که هدف از کاربرد استراتژیهای عمومی پورتروطرح استراتژیک مایلزو اسنو، حصول به کسب جایگاه واقعی بعنوان اصلی ترین برندهای زعفران در جهان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.