مقاله شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و شکست کسب و کارهای اینترنتی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و شکست کسب و کارهای اینترنتی در ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و شکست کسب و کارهای اینترنتی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و شکست کسب و کارهای اینترنتی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و شکست کسب و کارهای اینترنتی در ایران :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

دهه نود میلادی دهه ظهور کسب و کارهایی بود که به کسب و کارهای دات کام معروف شدند. کسب و کارهایی که در قالب یک وب سایت راه اندازی می شوند تا به بهره برداری از فرصت هایی بپردازند که در اثر فناوری اینترنت حاصل شده است. موفقیت و یا شکست این کسب و کارها نیز همچون سایر انواع کسب و کارها متأثر از عوامل مختلفی است. تحقیقات نشان داده است که فقدان دانش پایه ای کسب و کار، نداشتن طرح کسب و کار و یا ضعیف بودن آن، تبلیغ غیر مؤثر، تدارکات ناکافی، ناتوانی در برآورده سازی نیازهای مشتریان، استفاده نابجا از منابع مالی و کاهش تدریجی علاقه سرمایه گذار به تجارت الکترونیک و همچنین رشد قارچی شرکت های اینترنتی و بروز تغییر در رفتار خرید مشتریان، از مهم ترین دلایل شکست کسب و کارهای اینترنتی بوده است. از سوی دیگر کسب و کارهای اینترنتی موفق اغلب از نوع ترکیبی (حقیقی و مجازی) بوده اند که از زنجیره تأمین قوی و همچنین دامنه ای از مشتریان موجود خود بهره می بردند. ایران با برخورداری از حدود ۲۳ میلیون کاربر اینترنتی در حال حاضر و بسترسازی برای رشد ظرفیت و ضریب نفوذ اینترنت در آینده دارای پتانسیل زیادی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی است. این مقاله که برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد است با استفاده از مطالعه موردی سایت های اینترنتی موفق و ناموفق و مصاحبه با خبرگان این حوزه، به شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و شکست کسب و کارهای اینترنتی در ایران می پردازد. این عوامل در دو دسته عوامل درونی و محیطی مورد بررسی قرار گرفته اند و در این مقاله در قالب مدلی ارائه شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.