مقاله شناسایی عوامل موثر در ایجاد شبکه های نوآوری مشارکتی در شرکتهای مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاههای تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثر در ایجاد شبکه های نوآوری مشارکتی در شرکتهای مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاههای تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر در ایجاد شبکه های نوآوری مشارکتی در شرکتهای مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاههای تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر در ایجاد شبکه های نوآوری مشارکتی در شرکتهای مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاههای تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر در ایجاد شبکه های نوآوری مشارکتی در شرکتهای مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاههای تهران :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

امروزه با ظهور فناوری های پیشرفته و توسعه فناوری اطلاعات رقابت شرکتهای مختلف برای ارائه محصولات نوآور و کسب سهم و و درآمد بیشتری از بازار افزایش یافته است، بطوریکه رقابت در امر تولید و توسعه محصولات جدید و نوآورانه به عنوان یکی از مزیت های اصلی توسعه شرکتها و جلوگیری از ورشکستگی مالی آنها محسوب میشود. با توجه به پیچیدگی و تغییر بی سابقه محیط رقابتی در زمان کنونی، شرکتی که داری رویکرد ایستا نسبت به نوآوری است، احتمال بقا و توسعه کمتری دارد. از اینرو شرکت ها به منظور رسیدن وضعیت پایدار در موقیت کسب و کار خود می بایست به دنبال فرصت هایی برای ایجاد ایده های جدید و به مشارکت گذاشتن دانش های مورد نیاز خود باشند. صنایع کوچک و متوسط می توانند از طریق ایجاد نوآوری وایجاد زنجیره ارزش ایده تا محصول به منظور توسعه کارآفرینی، ایجاد فناوری، بوجود آوردن فرصتهای شغلی و افزایش درآمد براقتصاد جهانی تاثیرگذارند،که این امر نیز مستلزم استفاده از ایده های نو وکارا به جهت ارائه نوآوری مستمر می باشد. توجه به این نکته که نوآوری به همان اندازه که فرایندی تکنیکی است، یک فرایند اجتماعی نیز می باشد، می تواند راهنمای ایجاد ائتلاف ها وگروههای خلق ایده ونوآوری در یک فرایند مشارکتی وگروهی باشد. امروزه تجربیات شرکتهای موفق نشان داده است که نوآوری های موفق توسط شبکههای هدفمند و به هم پیوسته کامل می شوند و افراد به تنهایی به موفقیت کامل نمی رسند(کلولند،۲۰۰۵). این امر مستلزم مشارکت افراد، شرکتها و سازمانها درقالب شبکه ها و گروه ها برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و منافع دو یا چند جانبه می باشد. در این مقاله قصد داریم پس از معرفی مفاهیم مرتبط با نوآوری و مزایای شکل گیری اینگونه شبکه ها، به شناسایی عوامل موثر در ایجاد شبکه های نوآوری مشارکتی در شرکتهای کوچک ومتوسط پارک علم وفناوری دانشگاه تهران بپردازیم ویک مدل پیشنهادی شکل گیری نوآوری مشارکتی در شرکتها ی پارک علم وفناوری ومراکز رشد موجود دراین مکان ارائه دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.