مقاله فناوری های جدید و تجاری سازی آنها در راستای سندچشم انداز بیست ساله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فناوری های جدید و تجاری سازی آنها در راستای سندچشم انداز بیست ساله دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فناوری های جدید و تجاری سازی آنها در راستای سندچشم انداز بیست ساله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فناوری های جدید و تجاری سازی آنها در راستای سندچشم انداز بیست ساله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فناوری های جدید و تجاری سازی آنها در راستای سندچشم انداز بیست ساله :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

امروزه فناوری به عنوان یکی از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی و صنعتی کشورها مطرح است. در مناطق مختلف جهان، روش های گوناگونی برای خلق فناوری و همچنین تسهیل انتقال و مبادله فناوری در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی به کار می رود. از طرفی دیگر، عمل به سند چشم انداز بیست ساله نیازمند توجه و تاکید بر همه ابعاد مطرح شده در این برنامه می باشد. یکی از مواردی که در این سند دارای جایگاه مهم و قابل توجه می باشد رشد فناوری و کسب رتبه اول از این حیث در منطقه برای ایران اسلامی می باشد. قطعا برای رسیدن به جایگاه نخست علمی وفناوری در منطقه نیازمند وجود و حضور سازمان های دانش بنیان می باشد. این سازمان ها برای رشد و گسترش فعالیت خود باید مشتریان هدف خود را شناخته و برای رسیدن به این مشتریان و ارائه محصولات فناورانه به بازاریابی فناوری بپردازند. از مسائل حائز اهمیت برای فعالیت در زمینه فروش فناوری، ضرورت بازنگری در راهبردهای بازاریابی و طراحی مجدد، ساز و کارهای فعالیت در برخورد با شرایط به شدت متغیر بازار و تنوع طلبی مشتریان فناوری می باشد. مقاله حاضر با توجه به ضرورت توسعه فناوری در سند چشم انداز بیست ساله به بررسی بازاریابی فناوری های جدید و تجاری سازی آن پرداخته و با مطالعه پژوهشهای انجام شده در این زمینه روشهای علمی و عملی بازاریابی فناوری با توجه به آمیخته بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.