مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

امروزه پدیده ی ارتباطات و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر مطرح شده اند و به یکی از لوازم ضروری بشر مدرن و رو به توسعه تبدیل شده است دنیای ارتباطات و مدیریت آن همه ی ابعاد زندگی بشر را دستخوش تغییرات کرده است و به تبع آن تمام سازمان ها دچار تغییرات ماهیتی شده اند هر فناوری پیشرفته باعث ایجاد فرصتها و تهدیدهای جدی برای سازمان ها می شود تغییر در قانون مندی های بازرگانی شرکت ها و متحول ساختن سیستم های سازمانی و اجتماعی می گردد. CRM و یا به عبارتی مدیریت ارتباط با مشتری مهمترین جز تجارت الکترونیک است و کارکرد آن تاثیر زیادی برروی سود آوری دارد از انجا که رقابت برسر ارتباط با مشتری و مدیریت یکی از مسائل عمده ای در تجارت الکترونیک است دراین مقاله رویکرد ها و استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری بر مبنای رضایت رقابت و تغییرات فناوری اهداف پیاده سازی راههای افزایش و راهکارهای پیشنهاد ی مورد بررسی قرار میگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.