مقاله مدیریت منابع و ارتباط با مشتری در فرایندهای کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت منابع و ارتباط با مشتری در فرایندهای کسب و کار دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت منابع و ارتباط با مشتری در فرایندهای کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت منابع و ارتباط با مشتری در فرایندهای کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت منابع و ارتباط با مشتری در فرایندهای کسب و کار :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر مطرح شده اند و اینترنت یکی از لوازم ضروری بشر مدرن و رو به توسعه تبدیل شده است و دنیای الکترونیک همه ابعاد زندگی بشر را دستخوش خود کردهاست و به تبع بازارها نیز دچار تغییرات ماهیتی شده اند در دو دهه گذشته گرایش خاصی به راه حلی متمرکز برای بهبود فرایندهای کاری ایجاد شده است در این مقاله براساس برنامه ریزی منابع سازمانی ERP مدیریت فرایند های کسب و کار BPM مدیریت زنجیره تامین SCM و مدیریت ارتباط با مشتری CRM به یکپارچه سازی و مدیریت کسب و کار و منابع داخلی و بیرونی سازمان می پردازیم تمام منابع سازمانی توسط یک سیستم به هم پیوسته با سرعت دقت و کیفیت بالا در کنترل مدیران سطوح مختلف سازمان قرار می گیرد تا بطور مناسب فرایند برنامه ریزی و عملیات سازمان را مدیریت نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.