مقاله در مورد پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله در مورد پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در مورد پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله در مورد پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در مورد پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات :

پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات

 

 

 

 

تکمیل تکنولوژیهای کنترل وضعیت ـ مثل کنترل تغییرات و تجزیه روغن ماشین ـ روند بهبودی و تکنولوژیهای جدید بوجود آمدند. در اضافه، آنها باهم در ارتباطند توسط سیستم نرم‌افزاری پر انرژی که کنترل می‌کند دِتا را.  توسط رابرت سُوَن کَمپ۱

مدتهای مدیدی بود که تولید‌کنندگان نیروی برق سعی براین داشتند که راهی برای تعمیرات و نگهداری PdM (مدولاسیون تداوم پالس) و همینطور کنترل وضعیت ابزار پیدا کنند. تکنولوژیهای ماهر و پیشرفته با کاهش عیوب دستگاهی و افزایش دستگاههای خُبره موجود و حذف و رفع تعمیرات غیرضروری که قبلاً وجود داشت، جایگاهی خوب برای خود بوجود آورده‌اند.

 حتی اغلب متصدیان تعمیرکار و محافظ به این توافق رسیده‌اند که به ندرت برنامه‌های  PdM در ولتاژکامل قراردهندواینکار باید تا اندازه‌ای انجام‌ گیرد به دلیل اینکه قیمت تکنولوژی  PdM و سخت‌افزار و نرم‌افزار که وضعیت تجهیزات را کنترل می‌کند بطورمداوم توسط تهیه‌کنندگان بالا می‌رود. مصرف‌کنندگان اغلب از این ابزارهای جدید و ناکامل در وسایل توسعه یافته استفاده می‌کنند. این حقیقتی است برای رشد بیشتر (تکنولوژیهای اولیه  PdM):

کنترل تغییرات، تجزیه نمونه روغن ماشین و ترموگرافی مادون قرمز برای استفاده‌های تازه‌کار خوب است (تکنولوژیهای ثانویه PdM ): کنترل جریان موتور، آزمایش مافوق صوت و آشکار ساختن سوراخ لامپ لیزری.

تولید‌کنندگان برق در حال کنترل مشکلات همراه با تعلیم متخصصان بوسیله مخازن بیرونی یک قسمت یا تمام برنامه‌شان به متخصصان  PdM هستند. (تمام برنامه‌ها و مشکلات را به متخصصان تعلیم می‌دهند).

دلیل دیگر برنامه PdM ممکن است اُفت ولتاژ کامل باشد با همه تکنولوژی اطلاعاتIT) ) مشکل: بار اضافی اطلاعات، مقدار داده ( data) در برنامه PdM   جامع که باید جمع شده، سازماندهی شود، بایگانی، تجزیه و تحلیل شود. مثل یک تسونامی۱ که کوچک شروع می‌شود سپس ساخته می‌شود تا زمانیکه نامتناسب‌ها از بین برود. برای کمک به حل این مشکل تولیدکنندگان برق بر سر دو راهی هستند که از طریق تعهد مراجعه‌کننده یا منسوخ دست به کار نرم‌افزار بزنند.

مطمئناً دلیل اصلی که تکنولوژی PdM به ندرت در ولتاژ کامل قرار می‌گیرد این است که تهیه‌کنندگان و کارآزمودگان  PdM هر دو به نظر موافقند که ابزار، خودشان نیستند. نسبتاً دلایل آنها همیشه همراه با عمل بوده همانطور که هست.

(یک مشکل Predxty) پیش‌بینی اینکه چگونه مدیر انتخاب کند فعالیت را روی پیش‌بینی (فعالیت در مورد پیش‌بینی) مخصوصاً در این ناحیه نامعلوم صنعت و افق کوتاه مدت موضوع دیگری است.

یک متصدی که کارخانه را در وضعیت نقطه‌ای اشتباه، ثابت نگهدارد. توسط مجریان متعهد به علت نگهداری، افت و افت تولیدهای بعدی مورد انتقاد قرار می‌گیرد. کنترل به عنوان یک علم دقیق معرفی نشده است. تعداد محاسبات ساخته شده به عنوان حدس دوم وجود دارد.

پیشرفت رشد تکنولوژیها

پایه و اساس برنامه‌های PdM سه تکنولوژی اولیه است: کنترل تغییرات، تجزیه روغن ماشین و ترموگرافی مادون قرمز. با این وجود این تکنولوژیها برای دهها سال در رشد وسایل، توانایی و عملی بودن ادامه یافتند. طبق بررسیهای مشعل  NOx پایین، کارخانه‌های برق در سالهای اخیر مشعل‌ها را از خروج هوا حفظ می‌کنند. اما در این مواقع چند مشکل عملکردی ظاهر می‌شود که در میان آنها: تغییرات غیرعادی در اجزاءِ باطری متغیر و سطح صدای بالا، مشکلات در طرح اجباری، طرح

القاء شده، طرح اولیه، کار کانال بین هواکش و محفظه باد، تهیه مشعل منزل، کوره‌ها، گرم کننده‌های بیش از حد، دوباره گرم‌کننده‌ها و صرفه‌جویی‌کننده‌ها ظاهر می‌شود. در تشخیص منبع مشکلات، تولیدکنندگان برق در مورد تکنولوژی کنترل تغییرات و تست جزئیات هادی و کلاً تنظیم بار باطری بر سر دوراهی هستند. پروژه واقعی توسط مهندس مواد و مکانیک مایک تاربت۱. ایوستین تکس۲ در یک صفحه در کنفرانس سال ۲۰۰۰، نوشته انتیک  IRDبین‌الملل۳، میلفوود اُهیو بحث شد. در این آزمون دو مورد استاندارد و فرکانس پایین شتاب‌سنج‌ها ۷۰۰۰ـ۲ هرتز و تجهیزات و لوله‌کشی داخلی آن یک کابل بادوام و سخت در طول ۱۰۰و  ft۱۵۰ در دسترس است و می‌تواند دردرجه حرارت بالای  F120 مقاومت کند.

قرارداد  VITیک قرارداد ۲ ساله که اخیراً توسط مدیران اتم هسته‌ای شرکت  LLC، هودسُن۴، ویت۵ بسته شد برای تهیه تجهیزات کم‌یاب به شرکت اتم هسته‌ای در شش محل (مُنیتکلو، پرایری ایلند، کیوایونی پُینت بیچ، دُوان آرنولد و پالیسادس۶).

پیشرفتهای جدید مارک دوم جدید تکنولوژی PdM در سپتامبر توسط نوادا کراپ، میندن، نِو۷، برای کمک در قسمت برق آبی (هیدرولیک) ارائه شد. سوراخ پایه نگهدارنده هوا ( SMAG) در کنترل سیستم مسافت بین چرخش بخشهای ثابت ژنراتور را اندازه‌گیری می‌کند که مهم است زیرا پایه نگهدارنده هیدروژنراتور بیشتر از حدود  ft40 در قطر انعطاف‌پذیری دارد، پس وضع متحدالمرکز وخیم است. «  SMAGمتصدیان کنترل سیستم در مورد موقعیت هشدار می‌دهند که بتوانند در مورد نگهدارنده و گردنده راهنمایی کنند.»

 به دلیل ادامه افت و جبران هزینه‌ها بنتلی نواد جیم۸ راه‌حل اختصاصی را برای هیدرو ارائه‌داد. ] (گفت) جمله قبلی را[  “موج جدید” درکنترل وضعیت بر طبق پیشرفت‌کننده‌ها چیزهایی وجود دارد که تجزیه طول موج یا (کشش موج) توسط سووَنتج۱ LLC فورت لودیردال فلا توسعه یافته دِرِسِرـ راندکو۲ اُلن NY نشان داده شده است.]

تجزیه طول موج (کشش یا فشار موج) مطمئناً آشکار می‌کند و اندازه‌‌ می‌گیرد حتی تکان و ضربه مختصر و اصطکاک و حادثه‌هایی را که بین ارتباط سطحی در جریان کار ماشین‌آلات اتفاق می‌افتد. سوانتج می‌گوید: کنترل وضعیت قدیمی (سنتی) اغلب نیازهای پیشرفته را برای جلوگیری از خسارت و آسیب جدّی تجهیزات برآورده نمی‌کند.

همچنین نیازمند است که تکنسین وقت زیادی را برای کار صرف کند (در مورد) تجهیزات و مسائل تنها آژیر خطر و هشدار تکنسین پذیرفته شود. وقت و پول برای کارهای خسته کننده هدر می‌رود که این تقصیر شخصی و آژیر مهمی است.

اما تجزیه طول موج (فشار یا کشش موج) طبق گفته سوانتج که می‌گوید انرژی خلق شده در قسمت‌های دستگاه برای ارتباط و تماس در سطوح مستعملِ مهم برای نیازهای بازیابی و بررسی تغییرات بوجود می‌آید و هادی (کاشف) باید قبل از وقوع خسارت فلز را برروی سیستم روغن‌کاری فعال کند. بازیابیِ ترقی کرده در ساخت، پیش‌بینی می‌کند که انرژی طول موج (فشار یا کشش) به تمام دستگاه منتقل می‌شود، تجزیه ابزارها بطور مجزا و انرژی اندازه‌گیری می‌شود سپس مقدار درجه خسارتی که در صورت ادامه روند وارد می‌شود. (اندازه‌گیری می‌شود).

طبق گفته سوانتج، تجزیه طول موج (کشش یا فشار موج) می‌تواند محل سطحی خسارت، افت تعادل محور، نامتعادلی، مشکلات روغن‌کاری و صدمه مسدود را پیش‌بینی کند تا زمانیکه آژیر خطر رفع و خاموش شود از سیستم اخیر در آزمایش عنصر تورین گاز در کارخانه استفاده شد.

آزمایش نشان داد تجزیه طول موج (فشار یا کشش) برخلاف تکنولوژی تغییرات قراردادی (مطابق قواعد) وجود اشتباه در آزمایش برای توربین ژنراتور بعدی است. در طول آزمایش، سیستم سوانتج مشکلی را که بررسی نشده بود تشخیص داد به عنوان نقص موجود که در بازیابی‌های تغییرات پیش‌بینی نشده بود، در طول آزمایش دوم یک تکنسین تغییرات را جستجو کرد اما اثری از نقص موجود پیدا نکرد. سیستم سوانتج عیب و نقص را پیدا کرد و آن را بطور صحیح به خسارت در یک مقاومت خاص ملزوم کرد.

بیشتر از مجموع اجزاء

 تلاش مداوم تهیه‌کنندگان برق برای کنترل و تکامل مقدار دِتا (داده) بوسیله وسط سیم در تکنولوژی‌های  PdMرها شد.

تجزیه روغن ماشین برای مثال: می‌تواند سوراخ را در دتا از بررسی تغییرات پر کند اما اگر تنها دتا(داده) کامل شود. برای شرح: تغییر فرکانس بالا تغییر خواهد یافت که به تنهایی دلیل بسیاری از چیزهای متفاوت است. اما بعد کارخانه‌ها تجزیه روغن را انجام دادند و فهمیدند که دلیل این تغییر بوسیله عملکرد دستگاه در جریان عادی روغن‌کاری مقاوم تنها مقدم به بازدید تغییر است. در این مورد هنگام بررسی شکل دِتا در هر دو آزمایش مقداری زمان و مزاحمات از بین می‌رود. تکنولوژی  PdMکامل به کارخانه‌ها این اجازه را می‌دهد که مشکلات تشخیص دهد و حل کند.

اگر شما در حال هدایت و در جریان تجزیه تغییرات هستید. ممکن است مشکل مقاومتی روی یک هواکش سردکننده قبل از بررسی عیوب و حادثه بوجود آید. آن یک سطح موفقیت  PdMاست. اما از آن نظر مقاومت، آماده از بین بردن خسارات سخت است. اگر بجای آن شما در جریان هر دو (تجزیه روغن و بررسی تغییرات) هستید ممکن است مشکل چند ماه رو پیش از اینکه شتاب‌سنج با فرکانس بالای ۵/۰ تا ۲۰۰۰هرتز باشد پیش‌بینی کنید. داده تغییرات از ۱۴ محل شامل مشعل، باطری، طرح اجباری، هواکش و سیستم کانال مدخل جمع شده بود.

بعد از حذف منبع ولتاژ شماره‌ای آزمایشات تغییرات روی دامنه نوسان، ۲۱ هرتز سطح تغییرات در مجرای ورودی تمرکز می‌کند وقتی که بار باطری زیر  Ib/hr/ 42000باشد.حداکثر تغییرات در هم‌آهنگیِ طرح اجباریِ بدون چرخش هواکش با فرکانس ۴۲، ۶۲، ۸۴ و ;هرت

ز، نشان دادکه هواکش در یک وضعیت ایستاده (بدون چرخش) عمل کرده بود، نزدیک۷۰% سرعت چرخش بعد از ان هواکش با فرکانس متغییر اصلاح شد روی موتور و مشکل رفع شد. برای سالها در توربین بخار سیستم تغییر یافته کنترل شد. یکی از آخرین پیشرفتها در این زمینه تنها برای کنترل تغییرات توربین طرح نشده بود بلکه اصلاح آن در زمان واقعی بدون بستن واحد بود

۱– Robert Swane Kamp , PE , Edito- in – chief      

۱– tsunami

۱– Mark  Tarbet      ۲_ Austin , Tex          ۳_ Entek  IRD    Intenationel ,  Milford  , ohio

۴_ Hudson      ۵_ Wis   ۶_ Monticell  , Prairie  Island , Kewaunee , Point Beach , Duane

Arnold  and , Palisades     ۷_ Nevado Crop , Minden , Nev    ۸_ Bently Nevad’s  Jim

 

 

 

 

 

 

۱– Swantech  LLC, Fort  Lauderdale , Fla

۲ – Dresser – Rand Co , Olean NY

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.