مقاله ریسکها و انتخاب ها در تصمیم های کارآفرینی بنگاه های جدید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ریسکها و انتخاب ها در تصمیم های کارآفرینی بنگاه های جدید دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ریسکها و انتخاب ها در تصمیم های کارآفرینی بنگاه های جدید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ریسکها و انتخاب ها در تصمیم های کارآفرینی بنگاه های جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ریسکها و انتخاب ها در تصمیم های کارآفرینی بنگاه های جدید :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
اگر چه ریسک نقشی اساسی در اغلب تصمیمگیریهای کارآفرینانه بازی میکند، تحقیقات علمی کمی به عمل آمده است که صراحتأ شرح داده باشد که چقدر اجزای ریسک، درک ریسک و تمایل طبیعی کارآفرینان به پذیرش ریسک، بر انتخاب میان تصمیمات بالقوه کارآفرینانه میگذارد. در این مطالعه علمی از گروه نمونهای از کارآفرینان شرکت های با رشد سریع خواسته شد که بین تعدادی تصمیم مخاطرهآمیز فرضی انتخابهایی انجام دهند. نتایج نشان داد که اینگونه انتخابها تحت تأثیر ریسکهایی که به طور ذاتی در هر تصمیم جدید وجود دارد و نیز تحت تأثیر درک متفاوت کارآفرینان از این ریسکها و تفاوت در تمایل آنها به پذیرش ریسک، صورت میپذیرند. هدف ما از تحلیل این است تصمیماتی که دارای سطح بالایی از «تغییرپذیری» در الگوی نتایج پیشبینی شدهشان هستند انتخاب نشود. این اجتناب از «تغییرپذیری» در نتایج این را نشان میدهد که تحلیل حساسیت که معمولأ برای شرح دادن جذابیت تصمیمات جدید تجویز میشود، میتواند در ذات ریسک پذیری باشد و میتواند سرمایهگذاران بالقوه را از سرمایهگذاری در شرکتهای آنان بازدارد. رویکردهای جدید برای ارزیابی و ارائه ریسک بنگاه جدید، به غیر از رویکرد سنتی بهترین حالت/ حالت مورد انتظار/ بدترین حالت ، میتوانند به همان اندازه که از طریق تحقیق بازار از میزان احتمال پذیرش بازار از کالا یا خدمت جدید بنگاه میتوان آگاهی یافت، مورد توصیه قرار گیرند. همچنین تأثیری از تفاوت در تمایل ریسک میان کارآفرینان بر انتخابهای جدید پرمخاطره آمیزشان یافتیم. این تأثیر این مطلب را ارائه میدهد که نه تنها کارآفرینان باید در برابر اعمال هر نوع تعصب در تصمیمات پرمخاطره جدیدشان محتاط باشند، بلکه سرمایه گذارانی که از این پس وارد بازار میشوند نیز باید میزان تمایل کارآفرینان به ریسک پذیری را هنگام تصمیمگیری برای سرمایهگذاری کاملأ مورد توجه قرار دهند. سرانجام اینکه، در حالیکه نمونه ما از کارآفرینان تمایل به گریز از سطوح بالای تغییرپذیری در انتخابهای جدیدشان دارند، آنها به پذیرش درجه قابل ملاحظهای از خطر، یا بدترین نتیجه ممکن حاصل از تصمیم جدید، اشتیاق دارند که شاید این خطر پذیری ناشی از سودهای چشمگیر بالقوه باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.