مقاله تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

لازمه توسعه ایران اسلامی با الگوی بومی، متناسب با اعتقادات اسلامی و اقتضائات ملی، تکیه بر هوش و استعداد همه منابع انسانی ارزشمند موجود می باشد. نوآوری و کارآفرینی برای توسعه پایدار و تعالی ایران اسلامی، مستلزم نگاه علمی، منطقی، پویا، همه جانبه و مستمر در قالب سند چشم انداز بیست ساله نظام است. ظهور و بروز کارآفرینی در گرو ایجاد شرایط متناسب با آن است. کارآفرینی نیازمند بستر مناسب است. در دهه اخیر پیوسته این سوال مطرح است که چرا کشوری پیشرفت کرده در حالی که کشور مشابه که از نظر منابع اولیه و امکانات بهره وری دارای شرایط بهتری بوده، عقب مانده است. چه عامل مهمی در شرایط مشابه باعث پیشرفت و موفقیت بعضی (کشور – گروه – فرد) و باعث عقب ماندگی و عملکرد ناصحیح بعضی دیگر می‌شود؟ در پاسخ به این سوال به تلاشهای وسیعی که در سالهای اخیر توسط بسیاری از سازمانها برای ترغیب افراد به نوآوری انجام گرفته است بر می خوریم. نوآوری و کارآفرینی لازمه و پیش درآمد توسعه و پیشرفت و تعالی یک سازمان و جامعه است و آگاهی از فنون و تکنیک های آن ضرورتی اجتناب ناپذیر برای هر نوع سازمانی میباشد. با بهره جویی از فنون کارآفرینی خواهیم توانست به طریقی کارآمد و اثربخش به اهداف خود برسیم و سازمان و جامعه ای توسعه یافته و پیشرو داشته باشیم. سازمان های خلاق و نوآور فرهنگی مشابه دارند آنها تجربه کردن را تشویق می کنند. آنها هم به موفقیت ها و هم به شکست ها پاداش می دهند. این سازمانها از نزدیک محیط را کنترل می کنند و سریعا به تغییرات، آن طور که اتفاق می افتند پاسخ می دهند.از طرف دیگر فرهنگ سازمانی به صورت پیوستاری از رفتارهای تهدید کننده و خشن در یک سو و رفتارهای مشارکتی و حمایتی از سوی دیگر می باشد که سازمان در صورت داشتن فرهنگی مناسب، درجه بالایی از اعتماد و اطمینان در کارکنان به وجود آورده و سبب می‌شود ارتباطات بین آنها بیشتر شده، احساس تعلق و وفاداری در آنها افزایش یافته و ترک خدمت آنها نیز کاهش یابد و محیط مناسب برای ایجاد خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی در سازمان مهیا گردد. لذا در این مقاله به بررسی تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی سازمانی پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.