مقاله تجزیه و تحلیل سازمانی نوآوریهای زنجیره تامین در کانالهای بازاریابی جهانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجزیه و تحلیل سازمانی نوآوریهای زنجیره تامین در کانالهای بازاریابی جهانی دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجزیه و تحلیل سازمانی نوآوریهای زنجیره تامین در کانالهای بازاریابی جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه و تحلیل سازمانی نوآوریهای زنجیره تامین در کانالهای بازاریابی جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجزیه و تحلیل سازمانی نوآوریهای زنجیره تامین در کانالهای بازاریابی جهانی :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

امروزه عواملی چون تغییرات محیطی، پیشرفت های تکنولوژیکی و افزایش رقبا باعث شده است که کشمکش و رقابتی بی پایان بین سازمان ها به وجود آید. در تغییرات سریع امروزی سازمان هایی موفق خواهند بود که بتوانند خود را با این تغییرات انطباق داده و از قدرت نوآوری لازم برخوردار باشند. این در حالی است که سازمانهای که از نوآوری استقبال می کنند، برای دستیابی به عملکرد بالاتر در پاسخ گوئی به تغییرات محیطی و همچنین گسترش قابلیت های جدید خود، موفق تر خواهند بود. در این میان نوآوری های زنجیره تامین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. با این وجود زمینه های سازمانی موجود در معاملات بین المللی، باعث شده است تا شرکای تجاری که در شبکه های توزیع جهانی فعالیت می کنند، به سختی خود را با نوآوری های وابسته به زنجیره تامین سازگار کنند. از سوی دیگر، قوانین، هنجارها و عوامل فرهنگی- شناختی موجود در محیط های سازمانی سراسر جهان، می تواند توانایی شرکای تجاری را در اجرای اقداماتی که برای این دسته نوآوری ها نیاز است، تقویت و یا تضعیف نماید. از آنجا که نوآوری در زنجیره تامین به سرمایه گزاری های گزاف اقتصادی و فعالیت های اجرایی مضاعف نیازمنداست، نهادهای تجاری تمایلی به این دسته نوآوری ها نخواهند داشت مگر آنکه تضمینی برای موفقیت آنها وجود داشته باشد. لذا در این مقاله سعی شده تا پس از مطالعه ادبیات تحقیق مدلی مفهومی برای بکارگیری موفقت آمیز نوآوری در زنجیره تامین، در شبکه های بازاریابی جهانی ارائه شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.