مقاله تحلیل عاملی پیش نیازها و امکان سنجی آموزش مهارتهای کارآفرینی از طریق یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل عاملی پیش نیازها و امکان سنجی آموزش مهارتهای کارآفرینی از طریق یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عاملی پیش نیازها و امکان سنجی آموزش مهارتهای کارآفرینی از طریق یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عاملی پیش نیازها و امکان سنجی آموزش مهارتهای کارآفرینی از طریق یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عاملی پیش نیازها و امکان سنجی آموزش مهارتهای کارآفرینی از طریق یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

هدف کلی این تحقیق بررسی پیش نیازها و امکان سنجی آموزش مهارتهای کارآفرینی از طریق یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین بود. در مبانی نظری به معرفی یادگیری الکترونیکی و ارتباط آن با توانمندسازی و ارتقای آموزش در حیطه کارآفرینی پرداخته شده است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش گردآوری داده ها جزء تحقیقات توصیفی از نوع پیمایشی- همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل تمامی دانشجویان آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین است که از این میان ۱۲۵ نفر انتخاب شدند. ابزار اصلی گردآوری داده های مورد نیاز تحقیق پرسشنامه بود. نتایج پژوهش حاضر نشان داد که بین نگرش دانشجویان به استفاده از یادگیری الکترونیکی در توانمندسازی آنان در زمینه کارآفرینی و شرکت در دوره های کامپیوتری، استفاده اساتید از شیوه های نوین آموزشی، مهارت در زبان انگلیسی، مهارت و آشنایی با کامپیوتر، آشنایی با فضای کسب و کار مجازی، ویژگی های شخصیتی و کارآفرینی دانشجویان و معدل آنان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین بین نگرش دانشجویان در رشته های مختلف آموزشی، سابقه تحصیلی در پیش نیازها و امکان سنجی آموزش مهارتهای کارآفرینی از طریق یادگیری الکترونیکی اختلاف معنی داری و جود ندارد. نتایج تحلیل عاملی نشان داد ۶ عامل، عامل اول : کیفیت و شیوه آموزش الکترونیکی، عامل دوم: ویژگی های کارآفرینی و انگیزه دانشجویان، عامل سوم: ویژگی های مهارتی و فضای کسب و کار، عامل چهارم : دسترسی به تجهیزات و امکانات یادگیری الکترونیکی، عامل پنجم: وجود متخصصین و اساتید، عامل ششم: فن آوری و پشتیبانی در مجموع ۷۸۳ درصد کل واریانس متغیرها را تبیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.