مقاله تدوین استراتژی شرکت پتروشیمی مبین با رویکرد کارت امتیاز ی متوازن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین استراتژی شرکت پتروشیمی مبین با رویکرد کارت امتیاز ی متوازن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین استراتژی شرکت پتروشیمی مبین با رویکرد کارت امتیاز ی متوازن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین استراتژی شرکت پتروشیمی مبین با رویکرد کارت امتیاز ی متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین استراتژی شرکت پتروشیمی مبین با رویکرد کارت امتیاز ی متوازن :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین بخش های کشور نیاز مبرمی بر به کارگیری ابزارهای نوین مدیریتی به منظور برنامه ریزی استراتژیک دارد. به منظور تدوین استراتژی شرکت پتروشیمی مبین از روش کارت امتیازی متوازن استفاده شده است. مدل کارت امتیازی متوازن به علت توجه به دارایی های نامشهود سازمان مانند مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری، علاوه بر شاخص های مالی، در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از سازمانها مختلف قرار گرفته و به عنوان یکی از روشهای نوین برنامه ریزی استراتژیک شناخته شده است..تحقیق حاضر از منظر هدف ، پژوهشی کاربردی است و از نظر گردآوری داده ها از روش تحقیق کیفی (گروه های کانونی) استفاده شده است. به منظور شناخت و آگاهی از استراتژی های شرکت پتروشیمی مبین، ضمن بررسی متون و ادبیات مرتبط با موضوع مدیریت استراتژیک، از نظریات مدیران ارشد پتروشیمی مبین در فرآیند گروه های کانونی استفاده شده است. طی جلسات کانونی متعدد با مدیریت ارشد سازمان ، بیانیه ماموریت وسند چشم انداز شرکت تعیین و پس از شناسایی فرصت ها و تهدیدهای خارجی و تعیین نقاط ضعف و قوت داخلی سازمان و ارزیابی ماتریس های IFE و EFE ، ماتریس SWOT تشکیل و استراتژی های شرکت پتروشیمی مبین تعیین گردیدند. مضامین استراتژی شرکت در چهار منظر اصلی مدل کارت امتیازی متوازن طبقه بندی گردید و جهت تعیین فرآیند ایجاد ارزش و روابط علت و معلولی بین اهداف استراتژیک سازمان، نقشه استراتژی شرکت پتروشیمی مبین ترسیم گردید. درنهایت محور های استراتژیک شرکت پتروشیمی مبین در منظر مالی ، مشتری ، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری تعیین و بمنظور ترجمه استراتژی ها و تعیین اهداف و سنجه های عملکردی در نظام ارزیابی متوازن، طی جلسات متعدد با بخش ها مختلف در شرکت و بررسی جزئیات عملکرد و نحوه انجام فرآیندها در هر قسمت ، نسبت به تعیین سنجه های مناسب و روند شکل گیری آنها در چند سال اخیر و تعیین اهداف و تعیین برنامه ها و اقدامات استراتژیک با تایید مدیریت ارشد شرکت پتروشیمی مبین اقدام گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.