مقاله بررسی رابطهی قوم گرایی مصرف کننده، در بازاریابی خدمات ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطهی قوم گرایی مصرف کننده، در بازاریابی خدمات ایران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطهی قوم گرایی مصرف کننده، در بازاریابی خدمات ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطهی قوم گرایی مصرف کننده، در بازاریابی خدمات ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطهی قوم گرایی مصرف کننده، در بازاریابی خدمات ایران :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
قوم گرایی مصرف کننده، مفهومی اجتماعی است. این مفهوم در تئوری بازاریابی، مفهومی نسبتاً جدید و ناشناخته است. این مفهوم ریشه در جامعهشناسی داشته و می تواند نقش مهمی در بازاریابی جهانی داشته باشد. این تحقیق با در نظر گرفتن۲۰۰ نفر از چندین شهرِ بزرگ و متوسط ایران، بهعنوان نمونهی آماری و با استفاده از مدلِ شارما و سایرین، مورد پژوهش قرار گرفته است. این پژوهش، شامل چهار پیشینهی اجتماعی- روان شناسی قوم گرایی مصرف کننده؛ پذیرا بودن نسبت به فرهنگ بیگانه، وطنپرستی، محافظه کاری و جمع گرایی/ فردگرایی است، که به همراه چهار فاکتورِ جمعیتشناسی؛ سن، جنسیت، آموزش و درآمد مورد بررسی قرارگرفت. در کنار این پیشینههای جامعهشناختی و روانشناختی قوم گرایی مصرف کننده و فاکتورهای جمعیت شناختی آن، میتوان به دو فاکتور تعدیل کنندهی دیگر در این مدل، که هر کدام مربوط به رابطه میانِ دیدگاهِ قوم گرایی مصرف کننده، نسبت به محصولات خارجی است، اشاره نموده و در این موضوع به آنها پرداخته و مورد مداقه و بررسی قرار میگیرند. هدف از این پژوهش، فراهم نمودن زمینهی یک توسعهی عملی از مدل بهبخش خدمات میباشد، که کاملا با زمینهی محصول متفاوت باشد. رهیافتِ نتایج این تحقیق دلالت بر آن دارد که قوم گرایی مصرف کننده در هر کشوری، بهفرهنگ خاص آن کشور بستگی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.