مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در رضایت ارباب رجوع در شرکت بیمه کارافرین استان اصفهان مطالعه موردی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در رضایت ارباب رجوع در شرکت بیمه کارافرین استان اصفهان مطالعه موردی شهر اصفهان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در رضایت ارباب رجوع در شرکت بیمه کارافرین استان اصفهان مطالعه موردی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در رضایت ارباب رجوع در شرکت بیمه کارافرین استان اصفهان مطالعه موردی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در رضایت ارباب رجوع در شرکت بیمه کارافرین استان اصفهان مطالعه موردی شهر اصفهان :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

پژوهش حاضر در جهت تعیین بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رضایت مشتری در بیمه کارافرین شهر اصفهان با طرح ۵ سوال در قالب ۴ معیار شامل نحوه پاسخگویی کیفیت خدمات هزینه خدمات و خدمات الکترونیک انجام شده است. این تحقیق از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی – پیمایشی است جامعه اماری این تحقیق را کلیه مشتریان بیمه کارافرین شهر اصفهان تشکیل می دهند و شیوه نمونه گیری تصادفی خوشه ای می باشد دراین تحقیق برای جمع اوری داده های مورد نیاز از پرسشنامه محقق ساخته مرکب از ۳۸ سوال بسته استفاده شده است برای براوردحجم نمونه پس از طراحی و تایید روایی پرسشنامه توسط کارشناسان و متخصصان تعداد ۳۰ پرسشنامه بین مشتریان توزیع و با محاسبه ضریب الفای کرونباخ ۹۳% حجم نمونه ۱۲۶ نفر براورد گردید. نتایج حاصل از پژوهش نشان میدهد که رضایت مشتریان از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه کارافرین بالاتر از سطح متوسط بوده است همچنین نتایج نشان داد که از دید مشتریان در خصوص میزان رضایت آنها بین عوامل نحوه پاسخگویی کیفیت خدمات هزینه خدمات و خدمات الکترونیک تفاوت معناداری وجوددارد به این ترتیب که از دید مشتریان بیشترین رضایت مربوط به کیفیت خدمات و کمترین میزان رضایت مربوط به خدمات الکترونیک می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.