مقاله کیفیت ارائه خدمات وراهکارهای اجرایی حفظ مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کیفیت ارائه خدمات وراهکارهای اجرایی حفظ مشتری دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کیفیت ارائه خدمات وراهکارهای اجرایی حفظ مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کیفیت ارائه خدمات وراهکارهای اجرایی حفظ مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کیفیت ارائه خدمات وراهکارهای اجرایی حفظ مشتری :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

با توجه به مشابهت و نزدیکی زیاد کالاها به دلیل امکان استفاده از تکنولوژی های نوین پیش بینی می شود که رقابت اینده در بازارها رقابت مبتنی بر کالاها نخواهد بود بلکه رقابت مبتنی بر خدمات فراگیر خدمات قبل در جریان و بعد از فروش می باشد مزیت یابی و مزیت شناسی در زمینه خدمات فراگیر مهمترین وظیفه همه سازمان ها و شرکتهایی است که رقابت را باور داشته و علاقمندند تا در صحنه کسب و کار ماندگار و پایدار باشند. یکی از مهمترین وظایف همه شرکتها حفظ مشتریان است و لازمه حفظ مشتریان در شرایط رقابت مدیریت مشتریان راضی و ناراضی است شرکت ها برای حفظ مشتریان خود از تکنیکها ابزارها و روشهای گوناگونی استفاده می کنند که انتخاب واستفاده از انها با نوع فعالیت و خدمات شرکت نوع مشتریان بویژه مشتریان هدف و شرایط رقبا و دادوستد ارتباط دارد. به نظر نگارنده مدیریت مشتریان می تواند نوعی مزیت رقابتی برای شرکتها به شمار اید که خود شاملمجموعه ای از عوامل رفتاری و ابزاری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.