مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید الکترونیکی شهروندان اصفهانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید الکترونیکی شهروندان اصفهانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید الکترونیکی شهروندان اصفهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید الکترونیکی شهروندان اصفهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید الکترونیکی شهروندان اصفهانی :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

هدف از این پژوهش تعیین عوامل جذب سهم بازار بیشتر در فروشگاه های الکترونیکی و ارائه راهبردهای فروش از طریق اینترنت در این دسته از فروشگاه ها به ویژه در شهر اصفهان می باشد. این مقاله به دلیل ماهیت آن وفرضیه هایش، از جمله تحقیقات پس رویدادی( علی- مقایسه ای)محسوب می شود. برای بررسی میزان تاثیر هر یک از عوامل در خرید از فروشگاه های الکترونیکی، ابتدا از آزمون فریدمن برای کلیه عوامل انجام شد و سپس معنی دار بودن آن مورد برسی قرار گرفت. نتایج به دست آمده از آزمون فرضیات این پژوهش نشان داد که تمایل به خرید از فروشگاه های اینترنتی ناشی از عواملی چون میزان دسترسی وآشنایی مشتریان به اینترنت؛ آگاهی از وجود فروشگاه های الکترونیکی؛حمل رایگان آن؛ خرید خارج منزل به عنوان تفریح؛ امتحان، وارسی ومقایسه کالاها؛ قبل از خرید؛ جذابیت و توانمندی های پایگاه های اینترنتی در پاسخگویی به خواست های مشتریان؛ وسیستم حمل و نقل قوی فروشگاه های الکترونیکی در کالا رسانی به مشتریان بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.