مقاله بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از مؤلفه های اساسی برنامه ریزی درسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از مؤلفه های اساسی برنامه ریزی درسی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از مؤلفه های اساسی برنامه ریزی درسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از مؤلفه های اساسی برنامه ریزی درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از مؤلفه های اساسی برنامه ریزی درسی :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از مؤلفه های اساسی برنامهریزی درسی و ارائه پیشنهادهایی جهت تدوین برنامه درسی اجرا شده است. در این راستا میزان آگاهی نسبت به عناصر مطرح در برنامهریزی درسی شامل نیاز سنجی، شیوه های انتخاب اهداف آموزشی، شیوه های انتخاب محتوا، شیوه های سازماندهی محتوا، شیوه های ارائه محتوا، شیوه های تنظیم زمان، بهرهگیری از تکنولوژی در تدریس و شیوه های ارزشیابی مورد بررسی قرار گرفت؛ تا نقاط قوت و ضعف مشاهده شده، جهت استفاده اعضای هیأت علمی در تدوین برنامه درسی مورد استفاده قرار گیرد. این پژوهش از نوع زمینهای میباشد که جامعه آماری آنرا اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد تشکیل میدهد که تعداد آنها ۳۹ نفر می باشد. در این پژوهش به روش سرشماری، کل جامعه مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه محقق ساخته بر اساس طیف لیکرت بوده است که روایی آن بر اساس نظرخواهی از متخصصین محرز گردید و پایایی آن برابر ۰۹۲ بدست آمد. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از نرم افزار SPSS در دو سطح آمار توصیفی (جداول فراوانی و نمودارهای میله ای) و آمار استنباطی (آزمون کای دو) صورت گرفت. یافتههای تحقیق نشان داد که میزان آگاهی اعضای هیأت علمی از مؤلفه های نیازسنجی، انتخاب محتوا، شیوه ارائه محتوا، شیوه های تنظیم زمان و شیوه های ارزشیابی در سطح «زیاد» و در مؤلفه های انتخاب هداف، شیوه های سازمان دهی محتوا و بهره گیری از تکنولوژی آموزشی در سطح «متوسط» می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.