مقاله اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بیمه به روش AHP (مطالعه موردی استان فارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بیمه به روش AHP (مطالعه موردی استان فارس) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بیمه به روش AHP (مطالعه موردی استان فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بیمه به روش AHP (مطالعه موردی استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بیمه به روش AHP (مطالعه موردی استان فارس) :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

یکی از فعالیت های خدماتی در مباحث بازاریابی صنعت بیمه می باشد. از آنجا که خدمات غیر قابل مشاهده و نا ملموس است، به همین دلیل جلب رضایت مشتریان (که در این پژوهش به عنوان متغییر وابسته مورد مطالعه قرار گرفته) پیچیده تر خواهد بود. جامعه آماری این تحقیق شامل ۱۲۰ نمایندگی بیمه ایران در کل استان فارس می باشد. با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و نرم افزارExpert choice ، ضمن مقایسه زوجی ابعاد رضایت مشتری، آنها را با هشت عنصر آمیخته بازاریابی خدمات شامل (اجزای محصول، شواهد فیزیکی، فرایند، بهروری و کیفیت، نیروی انسانی، ارتقا و آموزش، مکان و زمان، قیمت و دیگر هزینه ها) مقایسه و الویت بندی نموده است. عامل ارتقا و آموزش در میان عناصر آمیخته بازاریابی خدمت بیمه بالاترین الویت را در جلب رضایت مشتریان دارد. پس از آن به ترتیب عناصر قیمت و سایر هزینه ها، اجزای محصول، نیروی انسانی، بهره وری و کیفیت، فرایند و مکان و زمان در رتبه های بعدی قرارگرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.