مقاله بازاریابی و کار آفرینی: مفاهیم، رویکردها و فرصت های پیش روی بازاریابان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی و کار آفرینی: مفاهیم، رویکردها و فرصت های پیش روی بازاریابان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی و کار آفرینی: مفاهیم، رویکردها و فرصت های پیش روی بازاریابان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی و کار آفرینی: مفاهیم، رویکردها و فرصت های پیش روی بازاریابان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی و کار آفرینی: مفاهیم، رویکردها و فرصت های پیش روی بازاریابان :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

کار آفرینی پدیده ای رو به رشد در بازارهای رقابتی می باشد. بازاریابی و کار آفرینی در گذشته به صورت دو حوزه متفاوت، مورد مطالعه و بررسی قرار می گرفت. اخیراً شناخت روزافزون اهمیت نوآوری و کار آفرینی در حوزه بازاریابی منجر به ترکیب این دو مقوله تحت عنوان بازاریابی کار آفرینی شده است. هدف مطالعه حاضر، بررسی دیدگاه های موجود در زمینه کار آفرینی، تفاوت های موجود میان شرکت های کار آفرین و شرکت های کوچک، فرآیندهای بازاریابی کار آفرینی، عوامل تعیین کننده کار آفرینی و کاربرد مفاهیم آن در حوزه بازاریابی و در پایان فرصت های پیش روی بازاریابان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.