مقاله نظام پیشنهادها در سازمانهای استراتژی محوربا بررسی نظام پیشنهادها درشرکت توزیع نیروی برق استان البرز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نظام پیشنهادها در سازمانهای استراتژی محوربا بررسی نظام پیشنهادها درشرکت توزیع نیروی برق استان البرز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نظام پیشنهادها در سازمانهای استراتژی محوربا بررسی نظام پیشنهادها درشرکت توزیع نیروی برق استان البرز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نظام پیشنهادها در سازمانهای استراتژی محوربا بررسی نظام پیشنهادها درشرکت توزیع نیروی برق استان البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نظام پیشنهادها در سازمانهای استراتژی محوربا بررسی نظام پیشنهادها درشرکت توزیع نیروی برق استان البرز :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

نظام پیشنهادها یکی از ابزارهای موثر و نیرومند در جهت اجرای اهداف و استراتژی های سازمان برمبنای بهبود ارتباطات میان مدیریت کارکنان مردم و ذینفعان است دراین نظام کوشش می شود که ازطریق توسعه ویژگیهای فردی و سازمانی کارکنان و ایجادهم افزایی ارتباطات درون سازمانی به گونه ای تنظیم شود که اهداف سازمان تحقق یابد. مقاله حاضر با هدف شناساندن نظام پیشنهادهای شرکت توزیع نیروی برق استان البرز عوامل موثر در موفقیت این نظام را در شرکت مورد بررسی قرار داده و اقدام به معرفی شاخصهای مهم و موثر در موفقیت نظام در شرکت نماید و با بررسی نقاط ضعف و قوت و دستاوردهای نظام راهکارهایی به منظور بهبودنظام پیشنهادها ارائه می نماید. این بررسی نشان میدهد که اجرای پیشنهادهای مصوب چگونه دسترسی به اهداف را با توجه به استقرار مدیریت استراتژیک در شرکت تسهیل نماید. در این مقاله تهیه برنامه ریزی استراتژیک شرکت براساس مدل MAMIF با اجرای پریودهای هفت گانه این مدل توضیح داده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.