مقاله بازاریابی مشارکتی،رویکردی مدیریتی در صنعت هتل داری منطقه خلیج فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی مشارکتی،رویکردی مدیریتی در صنعت هتل داری منطقه خلیج فارس دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی مشارکتی،رویکردی مدیریتی در صنعت هتل داری منطقه خلیج فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی مشارکتی،رویکردی مدیریتی در صنعت هتل داری منطقه خلیج فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی مشارکتی،رویکردی مدیریتی در صنعت هتل داری منطقه خلیج فارس :

تعداد صفحات:۲۸

چکیده:

منطقه خلیج فارس از جمله مناطقی از ایران بوده که تفاوت تغییرات آب و هوایی در فصول مختلف سال در آن وجود دارد.این مسئله باعث گردیده که تقاضای هتل های این منطقه در فصول خوش آب و هوای زمستانی بالا بوده و در مقابل،این تقاضا در ماه های گرم و تابستانی با رکود تعداد گردشگران روبرو باشد. لذا استفاده از روش های نوین بازاریابی در کم رنگ نمودن این مسئله مفید خواهد بود.از جمله روش بازاریابی مشارکتی که از حدود چند دهه قبل مورد توجه قرار گرفته است اشاره نمود.به این منظور می بایست هتل های عضو،منابع در دسترس خود را با دیگر شرکا به اشتراک گذاشته تا بتوانند نتیجه مناسب را به دست آورده و به نوعی هم افزایی دست یابند.در این مطالعه با توجه به اهمیتی که بازاریابی در سود آوری هتل ها داشته،شراکت چند هتل مستقل که از درجات کیفیتی متفاوتی برخوردار بوده با یکدیگر و همچنین همکاری نزدیک این شبکه با خطوط هوایی،سیستم های رزرواسیون مرکزی،شرکت های بازاریابی،آژانس های مسافرتی و تور اپراتورها به عنوان راهکارهای مناسب مطرح گردیده است.در این راستا به معرفی آمیخته های بازاریابی در این گونه شبکه ها،شامل طراحی محصول و راهکارهای پیشبردی و تبلیغاتی،سیستم قیمت گذاری و مدیریت بازدهی جهت جذب گردشگر بیشتر و افزایش بهره وری هتل ها پرداخته شده است.همچنین ارائه یک مدل ترکیبی از سیستم افقی و عمودی توزیع و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت این کانال ها در دو حالت،زمانی که برای اولین بار این سیستم توزیع الکترونیکی طراحی و اجرا می گردد و دیگری هنگام بررسی مجدد سیستم موجود و ارتقای آن به عنوان ابزای موثر در بازار یابی محصولات شبکه هتل ها ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.