مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و جاذبه های گردشگری در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی شهرستان بهمئی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و جاذبه های گردشگری در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی شهرستان بهمئی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و جاذبه های گردشگری در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی شهرستان بهمئی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و جاذبه های گردشگری در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی شهرستان بهمئی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی و جاذبه های گردشگری در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی شهرستان بهمئی :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

یکی از راهبردهای توسعه پایدار اقتصادی توسعه و گسترش صنعت گردشگری است که در دهه های اخیر به عنوان یک منبع اقتصادی سودآور مطرح شده است شهرستان بهمئی به عنوان یکی از مهمترین شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد با طبیعت زیبا چشم اندازهای منحصر بفرد و اماکن تاریخی و مذهبی گوناگون به یک منطقه جذاب و دیدنی برای گردشگران خارجی و داخلی تبدیل شده و باعث شده تا ازنظر توریستی مورد توجه قرارگیرد. هدف اصلی پژوهش بررسی نقش و تاثیر عملکرد رسانه های جمعی و جاذبه های گردشگری در توسعه صنعت گردشگری در شهرستان بهمئی است کهدر منطقه مورد مطالعه با توجه به برداشتهای میدانی پرسشنامه که در سال ۱۳۸۸ بین گردشگران توزیع شده است رسانه های جمعی نقش ضعیفی را درمعرفی جاذبه های گردشگری و توسعه آن داشته است و تنها دلیل اصلی توسعه گردشگری در شهرستان جاذبه های متنوع و گوناگون آن می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.