مقاله توریست پذیری و فرهنگ توریسم (توریست های شهرستان بهشهر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توریست پذیری و فرهنگ توریسم (توریست های شهرستان بهشهر) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توریست پذیری و فرهنگ توریسم (توریست های شهرستان بهشهر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توریست پذیری و فرهنگ توریسم (توریست های شهرستان بهشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توریست پذیری و فرهنگ توریسم (توریست های شهرستان بهشهر) :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
صنعت توریسم از دیدگاه اقتصاد دانان یکی از سریع ترین راه های بازگشت سرمایه است و بالاترین ضریب انباشت سرمایه را دارد.در سالهای پایانی قرن بیستم و آغاز قرن بیست و یکم، صنعت توریسم و گردشگر ی که بنیان وجودی آن ایجاد ارتباطات جدید است با فرح شگفت انگی زی در حال رشد و فزون ی است . تاریخچه جهانگردی نشان می دهد که در گذشته های دور، انسان برای آگاهی از دنیای اطراف خود قرار و سکون نداشت و در راه دستیابی به یافته های تازه، از جایی به جای دیگر می رفت.مقاله فوق با هدف بررسی تمایل و عدم تمایل گردشگری در شهرستان بهشهر با حجم نمونه ۲۲۷ نفرگردشگرانی که از استان های مختلف این شهر را به عنوان مکان توریستی در نظر گرفته بودند به ش یوه پیمایشی و با بررسی فرضیات تدوین گردیده است فرضیات زیر پس از تجزیه و تحلیل یافته های آماری از طریق نرم افزارSPSS آزمون پیرسون) مورد تأیید قرار گرفته و بین تمایل به گردشگری و متغیرهای زیر رابطه وجود دارد. بین پیشینه ذهنی از جامعه میزبان وتمایل به گردشگری رابطه معنی داری وجوددارد . بین امنیت توریست در جامعه میزبان وتمایل به گردشگری رابطه معنی داری وجوددارد . بین مشارکت در جامعه میزبان وتمایل به گردشگری رابطه معنی داری وجوددارد . بین تبلیغات واطلاع رسانی جامعه میزبان وتمایل به گردشگری رابطه معنی داری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.