مقاله ارزیابی و بهبود وفاداری مشتریان در صنعت حمل و نقل ریلی در بازار غیر رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی و بهبود وفاداری مشتریان در صنعت حمل و نقل ریلی در بازار غیر رقابتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی و بهبود وفاداری مشتریان در صنعت حمل و نقل ریلی در بازار غیر رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و بهبود وفاداری مشتریان در صنعت حمل و نقل ریلی در بازار غیر رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی و بهبود وفاداری مشتریان در صنعت حمل و نقل ریلی در بازار غیر رقابتی :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

ارزیابی میزان مطلوبیت خدمات ارائه شده به مشتریان و هدایت رفتار مشتریان در جهت سودآورتر شدن و همچنین بهبود روابط آنها با سازمان همگی در مفهومی با عنوان وفاداری مشتری مطرح می گردند . از این رو در پژوهش حاضر مراحل و روش های مطرح شده در وفاداری مشتری در چارچوب صنعت حمل و نقل ریلی نبیین گردیده اند. همچنین تفاوت و رابطه میان دو مفهوم وفاداری مشتری و رضایت مشتری تشریح گردیده است و در پایان مدلی برای اجرای یک برنامه وفاداری مشتری ارائه شده است. همچنین منمونه ای از اجرای پروزه مشابهی در شرکت رته اهن سوئد مورد بررسی قرار گرفته و نتیج آن ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.