مقاله بررسی علل بالا بودن ارتعاش توربین گازی نیروگاه آبادان و کاهش آن تا حد مجاز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی علل بالا بودن ارتعاش توربین گازی نیروگاه آبادان و کاهش آن تا حد مجاز دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی علل بالا بودن ارتعاش توربین گازی نیروگاه آبادان و کاهش آن تا حد مجاز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی علل بالا بودن ارتعاش توربین گازی نیروگاه آبادان و کاهش آن تا حد مجاز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی علل بالا بودن ارتعاش توربین گازی نیروگاه آبادان و کاهش آن تا حد مجاز :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
هدف اصلی در این مقاله عیب یابی در یک توربین گازی، به کمک آنالیز سیگنال های ارتعاشی و رفتار ارتعاشی و ارائه روش عملی جهت برطرف کردن آن می باشد.در بخش دیگر این تحقیق راهکارهای ارائه شده بکار گرفته شد و میزان ارتعاش توربین طبق استاندارد ۱۴ISO10816-در حد قابل قبول قرار گرفت. برای رسیدن به این هدف پارامترهای مختلفی مانند مقادیر کلی ارتعاش، تاثیر زمان در مدا ر بودن واحد بر مقادیر ارتعاش- منحنی های رفتار ارتعاشی واحد دربرابر زمان و بار اندازه گیری شده است . سپس با تحلیل مقادیر، اقدام به شناسایی علل ارتعاش گردید. تجزیه و تحلیل انجام شده نشان داد که مشکل اصلی در جابجایی دیفیوزر توربین می باشد. بازبینی و بررسی انبساط حرا رتی قطعات ثابت، مسیرهای خنک کاری و هم محوری به همراه چک شاسی و اتصالات، مبنای عیب یابی قرار گرفت . در ادامه مشخص گردید که عدم انطباق انبساط حرارتی توربین وژنراتور باعث تغییر بار در یاتاقانهای توربین و بالا رفتن دامنه ارتعاشی در فرکانس دور ماشین می گردد. پ س از بررسی و اصلاح سیستم خنک کاریStrutsتوربین و هم محوری مجدد عیب رفع و واحد در مدار تولید قرار گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.