مقاله طراحی یکسیستم کنترل فرود به روشفازی با در نظر گرفتن اثرات تند باد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی یکسیستم کنترل فرود به روشفازی با در نظر گرفتن اثرات تند باد دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی یکسیستم کنترل فرود به روشفازی با در نظر گرفتن اثرات تند باد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی یکسیستم کنترل فرود به روشفازی با در نظر گرفتن اثرات تند باد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی یکسیستم کنترل فرود به روشفازی با در نظر گرفتن اثرات تند باد :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

کنترل هواپیما در مرحله فرود، بار کاری زیادی را بر خلبان تحمیل میکند لذا بکارگیری سیستمهای فرود خودکار در این مرحله پروازی، از اهمیت خاصی برخوردار است. در این مقاله، طراحی کنترلر فازی به کمک معادلات خطی برای بوئینگ ۷۴۷ در حضور اغتشاشات آب و هوایی بررسی شده است. ورودیهای کنترلر فازی، مقدار خطای ارتفاع و خطای نرخ نزول نسبت به مقدار مرجع و خروجی آن مقدار انحراف الویتور میباشد. از توابع عضویت مختلفی برای کنترلر فازی استفاده شده تا تاثیر نوع توابع عضویت در کنترل هواپیما به خوبی نشان داده شود به منظور وارد کردن اثرات تندباد،از مدل Dryden در شبیه سازیها استفاده شده است. شده است. شبیه سازیها نشان میدهد که کنترلر فازی با استفاده از توابع عضویت مثلثی، پاسخ مناسبتری در مقایسه با توابع عضویتذوذنقهای دارد. از آنجائیکه از تاثیر تراتل، در زمان فرود،صرفنظر شده است این کنترلر توانایی کنترل هواپیما در برابر تندباد هایی با سرعت زیاد را نداشته و قادر به تعقیب مسیر فرود مطلوب هواپیما نمی باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.