مقاله بررسی تجربی اثرات یخ زدگی بر توزیع فشار و ضرایب آیرودینامیکی در زنجیره تیغه های ثابت کمپرسور موتور هواپیما


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی اثرات یخ زدگی بر توزیع فشار و ضرایب آیرودینامیکی در زنجیره تیغه های ثابت کمپرسور موتور هواپیما دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی اثرات یخ زدگی بر توزیع فشار و ضرایب آیرودینامیکی در زنجیره تیغه های ثابت کمپرسور موتور هواپیما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی اثرات یخ زدگی بر توزیع فشار و ضرایب آیرودینامیکی در زنجیره تیغه های ثابت کمپرسور موتور هواپیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی اثرات یخ زدگی بر توزیع فشار و ضرایب آیرودینامیکی در زنجیره تیغه های ثابت کمپرسور موتور هواپیما :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این تحقیق، اثرات یخ زدگی بر روی توزیع فشار و ضرایب آیرودینامیکی زنجیره تیغه های ثابت کمپرسور موتور هواپیما، به صورت تجربی در تونل باد مورد بررسی قرار گرفته است. تیغه های بکار رفته در آزمایشات از نوع۶۷A می باشد که از خانواده تیغه های پخش کنترل شده است و معمولاً در ردیف اول کمپرسور موتور های توربوفن بکار می رود. آزمایشات بر روی سطح تیغه های یخ زده در شش زاویه حمله مختلف از ۲۰ درجه الی ۴۵ درجه، در عدد رینولدز ۵۰۰۰۰۰ انجام شد و در نهایت ضرایب آیرودینامیکی این تیغه ها با تیغه های بدون یخ زدگی مقایسه گردید. به طور کلی نتیجه گیری می شود که تشکیل یخ بر روی تیغه ها باعث شکل گیری جریان حبابی در پایین دست لبه حمله، در سطح فشاری تیغه ها می گردد. همچنین، نقطه شروع پخش بر روی سطح مکشی تیغه ها نیز در اثر تشکیل یخ به سمت لبه فرار حرکت می کند. بعلاوه، مشاهده می شود که تا زاویه حمله ۳۵ درجه، تأثیر تشکیل یخ بر روی مقدار نیروی برآ تقریباً ناچیز بوده ولی باعث افزایش نیروی پسا می گردد. این در حالی است که با افزایش اثرات تداخل جریان بین تیغه ها در زوایای حمله ۴۰ و ۴۵ درجه، تیغه های یخ زده ضرایب برآی بیشتر و پسای کمتری را نسبت به تیغه های بدون یخ متحمل می شوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.