مقاله بررسی تجربی تداخل بین دنباله ناشی از سیلندر ثابت و چرخان و لایهمرزی ناشی از صفحه صاف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی تداخل بین دنباله ناشی از سیلندر ثابت و چرخان و لایهمرزی ناشی از صفحه صاف دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی تداخل بین دنباله ناشی از سیلندر ثابت و چرخان و لایهمرزی ناشی از صفحه صاف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی تداخل بین دنباله ناشی از سیلندر ثابت و چرخان و لایهمرزی ناشی از صفحه صاف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی تداخل بین دنباله ناشی از سیلندر ثابت و چرخان و لایهمرزی ناشی از صفحه صاف :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

یکی از راه های کاهش پدیده جدایی از بین بردن اختلاف سرعت بین سیال و سطح جسم می باشد که ساده ترین روش برای آن چرخش سطح یک سیلندر دایره ای میباشد دراین تحقیق به بررسی دنباله سیلندر با مقطع دایره ای شکل پرداخته شده و اثرات چرخش سیلندربرروی دنباله آن مورد بررسی قرارگرفته است همچنین برهمکنش بین دنباله سیلندر و لایه مرزی ناشی از صفحه صاف پرداخته شده ست که دراین تحقیق سیلندر یکبارثابت و یکبارچرخان درنظر گرفته شده این آزمایش در تونل باد انجام شده است که مشخصات تونل باد به این صورت می باشد به منظور ایجاد جریان دراین آزمایشها از تونل باد مادون صوت سرعت ماکزیمم ۳۰ متربرثانیه و سطح مقطع ۴۰*۴۰cm2 و شدت اغتشاشات کمتر از ۰۱ درصد و برای اندازه گیری مشخصه های جریان از دستگاه جریان سنج سیم داغ دما ثابت استفاده شده است. دستگاه تونل باد و سیم داغ هر دو ساخت شرکت فراسنجش صبا می باشد سیلندرمورد آزمایش از جنس پلکسی گلاس و به قطر ۲۰mm می باشد این آزمایشات درسرعت ۲۰ متر برثانیه اندازه گیری شده است برای چرخش سیلندر از یک موتور سه فاز استفاده شده است دراین آزمایش سیلندر را در فاصله ۲۵mm از صفحه صاف قرار داده ایم و درایستگاه های به ترتیب x/d = 0.5 ,1, 1.5 , 2 , 2.5 , 3 , 3.5 پشت سیلندرx: فاصله پشت سیلندر و d:قطرسیلندر پروفیل سرعت را به دست آورده ایم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.