مقاله بررسی عددی میزان جرم مانده درمخزن دو ناحیه ای دفشار بالشتک ثابت و دبی خروجی ثابت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عددی میزان جرم مانده درمخزن دو ناحیه ای دفشار بالشتک ثابت و دبی خروجی ثابت دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عددی میزان جرم مانده درمخزن دو ناحیه ای دفشار بالشتک ثابت و دبی خروجی ثابت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عددی میزان جرم مانده درمخزن دو ناحیه ای دفشار بالشتک ثابت و دبی خروجی ثابت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عددی میزان جرم مانده درمخزن دو ناحیه ای دفشار بالشتک ثابت و دبی خروجی ثابت :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

یکی از راههای افزایش پایداری پرنده در طول پرواز، بالا نگهداشتن مرکز ثقل آن در طول زمان پرواز است. با توجه به اینکه در راکتهای سوخت مایع بیشتری وزن در طول پرواز مربوط به سیالات سوخت و اکسید داخل مخازن است.ودر طول پرواز پرنده از میزان سوخت و اکسید در مخازن کاسته میگردد و مرکز ثقل پرنده جابجا شده و در مختصات پایینتری نسبت به حالت مخازن پر، قرار میگیرد. یکی از راههای بالا نگهداشتن مرکز ثقل پرنده تقسیم مخزن اکسید به دو تکه – دو ناحیهای- میباشد. بدین ترتیب که ابتدا سیال تکهی پایینی به کمک یک لولهی رابط به تکهی بالایی ریخته و سپس از تکهی بالایی به طرف موتور پمپ خواهد شد بدین ترتیب بعد از تخلیهی تکهی پایینی، هنوز تکهی بالایی پر است. یکی از مشکلاتی که این کار بوجود می- آورد، باقی ماندن میزان از جرم سیال در ته تکهی پایینی و لولهی رابط می- باشد. با توجه به تخلیهی تکهی پایینی تحت فشار باشتک و نیز در دبی معین و ثابت – جهت داشتن نیروی پیشران ثابت- میزان جرم مانده سیال در کف مخزن در فشار بالشتک و دبی ثابت در این مقاله بصورت عددی بررسی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.